Tag: vriendenboekje

Scan 7

Ik kreeg het leuke idee om elkaar een beetje beter te leren kennen en wel op een speciale manier. Kennen jullie het vriendenboekje of de poëzieboek zoals wij het noemden nog? Het boekje waar je de vragen over jezelf moest invullen en het boekje met je vriendjes mee naar huis gaf om het in te vullen. Ik vond het altijd zo leuk om het in te vullen en nog leuker om er jaren later in te lezen en vooral naar de foto's kijken. Vandaar ook een kijkje in mijn jeugd inclusief foto's. Ik vind dat de leuke persoonlijke touch. Het is maar wat je leuk vindt. Natuurlijk was ik niet de eerste met dit leuke idee. Ik heb geprobeerd om de originele bedenker te vinden om deze natuurlijk de credits te geven. Helaas heb ik haar niet gevonden aangezien er een heel aantal bloggers de tag hebben ingevuld. Uiteindelijk maakt het niet zo veel uit. Het leukste is dat veel mensen de tag in vullen en we leuke nieuwe dingetjes over elkaar te weten komen. Neem de tag dus gerust over en laat ook zeker een reactie hieronder als je hem hebt ingevuld. Ik kijk er naar uit om jullie digitale vriendenboekjes te lezen.

Naam: Birgitt

Leeftijd: 19

Geboortedatum: 20-03-1998

Broer/Zus: 1 jongere zus

Kleur ogen: blauw, groen, grijs (jep daar is veel gaande)

Kleur haar: donker blond

Lengte: 1,65m (volgens de laatste keer dat ik gemeten ben maar dat is al lang geleden dus ik heb eigelijk geen idee)

Het liefst eet ik: Pasta op alle mogelijke manieren eigelijk Italiaans in het algemeen. Qua dessert zou ik gaan voor crème brûlée, panna cotta of tiramisu. Ja eten is mijn ding wel.

Scan 6

Mijn lievelingskleur:  Navy blauw

Mijn lievelingsdier: een baby poes, mijn familieleden zijn mij nu zo hard aan het uitlachen. Ik heb namelijk al een aantal jaar een kat op mijn sinterklaas lijstje staan. Helaas nog geen poes ontvangen.

Mijn favoriete popgroep/zanger/band: Mumford And Sons, Bronze Radio Return, Dropkick Murphys.

Mijn lievelingsliedje: The boxer van Mumford And Sons "lalalalaaa"

Mijn lievelingsfilm: The age of Adeline, Monte Carlo. Romantische films in het algemeen   vind ik sowieso het leukst. Maar oh hoe mooi is de scène in Monte Carlo op de toren met La Vie En Rose van Louis Armstrong. Hou echt ontzettend veel van die versie. Naar mijn mening echt veel beter dan de echte. En hallo Michiel Huisman in The age of adeline. Daar zegt niemand nee tegen.

Mijn lievelingsvak: Geschiedenis is altijd al mijn ding geweest. Het is een beetje men hobby geworden.

Mijn favoriete TV programma: De allerbeste is denk ik  Grey's Anatomy. Het medisch gerelateerde aspect vind ik heel erg leuk en het is een heel meeslepende serie. Ja dat is toch wel mijn favoriet. Ik heb een hele post geschreven over de series die ik gekeken heb die vind je hier.

Mijn favoriete boek: Oh dat is best wel een moeilijke. Ik heb er echt wel een stuk of 5 die tot mijn echte top behoren. Ik heb zelfs zitten denken om een hele post over te schrijven. Maar ik denk dat mijn absolute favoriet tot nu toe Inferno van Dan Brown is. Wauw ik ben nog nooit zo nieuwsgierig naar een boek geweest. Als je hem nog niet gelezen hebt moet je het zeker doen of op zijn minst de film kijken.

Naar een onbewoond eiland neem ik mee: zonnebrand, bikini en een aantal goede boeken.

Mijn hobby's: bloggen is hier zeker een heel groot aspect in verder ben ik graag bij mijn familie. Natuurlijk ga ik graag een keer winkelen of lekker eten.

De sport die ik doe is: Schermen en skiën.

Scan 9

Ik hou niet van: mensen die niet lief zijn tegen elkaar, kippen, duiven ( ik heb flinke problemen met gevogelte , long story)

Mijn favoriete website: Ik lees een heel aantal blogs dat ik daartussen niet echt kan kiezen. Ik denk dat ik hier kies voor het overkoepelende Bloglovin waar ik al mijn blogs lees. Verder kijk ik heel veel Youtube en maak ik veel gebruik van Pinterest zoals al geweten.

Later word ik: apotheker en in het allerbeste geval dokter. Een mens mag dromen he

Mijn grootste droom: Dat ik kon tijdreizen en aanwezig kon zijn in de grootste mijlpalen die de geschiedenis heeft meegemaakt. En ook dat je de etiquette uit elke tijd kan toepassen. Ik las dit in de edelsteen trilogie van Kerstin Gier sinds dien wil ik dat ook kunnen.

Mijn wens: dat iedereen in mijn familie lang mag leven en gezond blijft. Dat mijn oma nog mag meemaken dat ik ga trouwen en kinderen krijg lijkt me echt geweldig.

Dit waren mijn antwoorden. Moest je ook zin hebben om het vriendenboekje in te vullen ga gerust je gang. Ik hoor natuurlijk graag naar wat jullie geantwoord hebben laat daarom zeker een reactie achter.

Een tag is geen tag als je geen mensen nomineert. Hierbij nomineer ik JennieKirsty en Stella. Zij zijn bloggers die ik wekelijks lees en mij lijkt het leuk om hen ook de tag te zien invullen. Zijn jullie ook benieuwd?

Liefs Birgitt

 

 

 

One thought on “Tag: vriendenboekje

  1. Kirsty augustus 6, 2017 / 8:29 am

    Bedankt voor het taggen! En leuk tag! Ik wil ook al jaren een kat als huisdier haha, maar mijn vriend en ik wachten daar denk ik mee tot we een huisje kopen met wat meer ruimte. Verder vind ik geschiedenis ook altijd wel heel leuk, maar mijn lievelingsvak is het vak dat ik zelf geef; Engels.
    Als ik de tag ga doen zal ik het even laten weten!

Geef een reactie

