Kleine update #3

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven. Jippie er is weer voldoende gebeurt om er een postje over te schrijven. Ik probeer niet over een ding te schrijven de laatste tijd dus ik wil mooi proberen afwisselen met af en toe een persoonlijke post. Hier gaan we dan.

IMG_0225

Mam, mijn zus, vriend en ik bezochten de ikea. Mijn zusje is haar kamer aan het renoveren en ze was nog op zoek naar een aantal leuke dingetjes om alles aan te kleden. Want zeg nu zelf niets is toch leuker om bij de ikea langs te gaan om ideetjes op te doen en mooie dingetjes mee te nemen. Ik vond het echt heel erg leuk toen mijn kamer werd opgeknapt en ook zeker toen ik op kot ging. Bij de knuffels vond ik deze adorable ijsbeer. Hij was ongelooflijk zacht en knuffelbaar. Helaas heb ik hem niet gekregen van mam. Een tripje naar de ikea is geen tripje naar de ikea als we niet appeltaart met slagroom hebben gehad. Dus dat zijn we lekker in het restaurant gaan opsmikkelen. Ikea tripjes vind ik altijd heel geweldig. Ik kocht er nog een aantal handige dingetjes voor op kot.

IMG_0232

De usual pauze. Lekker beauty filmpjes kijken deze keer met een lekker chocolade ijsje. Vakantie is niet goed voor onze lijn, maar dat wisten we al. Ik keek een filmpje van de beauty vlogger Kathleenlights. Heel erg leuk, zeker aan te raden. Over beauty gesproken mijn skin care routine gaat zo goed. Ik ben zo trots op mezelf dat ik het moet vernoemen. Ik probeer sinds kort elke dag mijn gezicht te reinigen met reinigingsmelk. Ik hou het al een tijdje goed vol. Mijn truc is nu om mijn gezicht in te smeren en in de tussentijd mijn tanden te poetsen. De melk kan even intrekken en na mijn tanden was ik mijn gezicht af met een washandje. Zo spaar ik toch een beetje tijd uit en mijn gezicht is een babybilletje.

IMG_0233

Mijn creatieve verbreding van de horizon is een feit. Ik heb al een aantal keer deze geschreven quotes voor bij zien komen en ik vind het er zo leuk uit zien. Ik dacht hoe moeilijk kan het zijn dus zocht ik een filmpje op op Youtube en ben ik beginnen oefenen. Het is heel erg leuk. Een mooie afwisseling als ik geen zin heb om te kleuren. Ook wil ik graag gaan waterverven. Dat blijkt ook helemaal in te zijn. Wat vinden jullie hiervan?

Natuurlijk werd er ook nog gestudeerd maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. Ik probeer de post zo goed mogelijk in te plannen. Deze keer met iets meer spatie tussen de posts zodat jullie niets missen in jullie drukke schema.

Hoe is jullie begin van de week?

Liefs Birgitt

6 thoughts on “Kleine update #3

  1. Marielle Gaalswijk augustus 2, 2017 / 9:50 am

    Ik vind het ook altijd heerlijk om door de ikea te lopen. Je vind eigenlijk altijd wel iets leuks!
    Ik vraag me trouwens af wat kot betekent?

    • checkeredblouse augustus 2, 2017 / 9:51 am

      In nederland heet dat denk ik op kamers gaan. Dat is de plaats waar je woont tijdens je studie aan de universiteit.

      • Marielle Gaalswijk augustus 2, 2017 / 1:48 pm

        Oow ja precies ja! Oh wat tof! Leuk woord kot. Haha πŸ™‚

  2. Marielle Gaalswijk augustus 2, 2017 / 9:51 am

    Trouwens! Waterverven is echt heel erg leuk. Ik heb zelf een heel goedkoop setje van de Hema (was 3 euro ofzo). Dat is net een leuk prijsje voor als je net als ik een beginneling bent πŸ™‚

  3. Lore Voeten augustus 3, 2017 / 5:26 pm

    Love IKEA! Ik loop ook eens graag door de hele winkel om opzoek te gaan naar nieuwe dingetjes voor men slaapkamer of kot. πŸ™‚

    • checkeredblouse augustus 3, 2017 / 6:39 pm

      Ja vandaag gingen we terug en kocht ik ook nog een lampkapje voor op kot 😊

Geef een reactie

