Pinspirations #3

Wauw wat zijn we geïnspireerd tegenwoordig. Ik moet mezelf serieus bijna inhouden om niet om de paar dagen een nieuwe te schrijven. We moeten ze op sparen Birgitt one at a time.

Vandaag gaat we rond gele kledij werken. Er is iets in een geel tintje in een outfit dat de laatste tijd mijn hart sneller doet kloppen. Ik heb zelf nog niks aangehad dus ik weet niet of het iets gaat worden. Misschien ben ik er te veel in de waan van en word het niks maar wie weet valt het mee. Zoals ik altijd doe zoek ik eerst leuke inspiratie op Pinterest die ik dan deel met jullie of course.

kinopoisk.ru

Ik denk dat ik de fascinatie voor de kleur geel een lange tijd geleden heb aangewakkerd. Ik was helemaal verliefd op de gele jurk die Katie Cassidy droeg in de film Monte Carlo. Hele leuke film trouwens. Maar serieus hoe mooi was die jurk en dan met die gigantische blauwe diamant ketting! Het is daar dat mijn liefde voor geel ontwikkelde en zeker in combinatie met blauw. Zoals sommigen van jullie weten is blauw echt mijn absolute lievelingskleur. Ik wil dan ook graag moeite doen om wat variatie in mijn kleurenpalet te brengen. En waarom niet geel, niets is vrolijker dan geel!

Ik heb wel gemerkt dat voor sommige tinten je best een kleurtje hebt. Niet perse heel noodzakelijk maar wel om er echt mooi mee te staan. Je snapt wat ik bedoel. Aangezien dat niet echt de situatie is bij mij zal het eerder aan de pastel gele kant zijn. Ook heel erg mooi. Ik vind wel dat je er echt vrolijk van word. Ik zit door men pinterest te scrollen en ik voel mij echt vrolijker. Ik durf te wedden als je over straat loopt en je komt iemand tegen die een geel item draagt dat het opvalt in eerste instantie en dat je gewoon vrolijker bent. Ik kan het niet goed uitleggen (blijkbaar) maar ik zou heel graag zo een reactie bij anderen creëren. Wie wil er nu niet anderen blij maken?

Wat vinden jullie van de kleur geel in je outfit?

Liefs Birgitt

Geef een reactie

