Nieuwe Bandana’s

DSC_0106

Een paar weken geleden kreeg ik opeens de ingeving dat ik nodig een bandana moest hebben. Ik zag het  verschijnen op de Instagram van een andere blogger die er een droeg en het stond haar echt geweldig! Ik heb ooit heel lang geleden al een keertje willen kijken voor een haarband of bandana maar toen ik er eentje paste was ik echt niet overtuigt. Ik was zelfs heel teleurgesteld. Ik dacht echt dat het mooi ging staan maar helaas pindakaas was dat niet het geval. Nu een 2 tal jaar later wou ik er toch nog een keer voor kijken. Who knows misschien vind ik het nu wel wat. Ik schreef een pinspirations post om inspiratie op te doen welke looks ik kon proberen met de bandana. Ik heb er uiteindelijk 2 gevonden met heel veel geluk want ze kostten oorspronkelijk allebei 10 euro MAAR beide waren maar liefst 70% korting dus kocht ik ze voor 3 euro. Over een koopje gesproken. De donkerblauwe bandana komt van de JBC en de navy haarband is van de Veritas.

DSC_0107 IMG_0216

Ze zijn allebei blauw. Jullie zullen wel denken "Birgitt had je niet beter 2 kleuren kunnen kiezen?" Nee dat kan ik gewoon weg niet want blauw is mijn lievelingskleur en ik kan het niet weerstaan. Zeker niet als een streepjes bevat. Ik had in het begin een beetje schrik dat ik ze niet vaak zou dragen maar ik heb het idee dat de haarband/bandana look wel past bij mij. Het fleurt je outfit op als je niet veel accessoires hebt.

DSC_0108IMG_0215

Ik zag in een weekvlog van girlscene hoe een paar meiden daar ook een soort van velvet haarband hadden gekregen. Ze hadden het over de leukste looks die je met de haarband kunt doen. Ze zeiden dat je haar los een leuk idee is maar dat je haar voldoende volume moet hebben om de look te rocken. Ik dacht dat word geen probleem! Ik heb het dan uiteindelijk ook geprobeerd en ik ben enorme fan. Ik draag men haar graag los maar niet volledig want dan hangen de voorste plukjes in men gezicht en daar krijg ik echt de kriebels van. Een haarband lijkt de perfecte optie. Nu moet ik er wel bijzeggen dat het Blaire Waldorf gehalte van deze outfit hoog is. Het is maar wat je leuk vind.

Wat vinden jullie van de bandana/haarband look? Dragen jullie graag haarbanden?

Liefs Birgitt

 

Geef een reactie

