Mijn favoriete Tv series

In het teken van blogger lezer bonding dacht ik eens een post te doen over een van mijn interesses/ hobby’s. Want zeg nu zelf iedereen kijkt toch tegenwoordig te veel series. Ook ik kan mezelf hier aan schuldig bevinden. Het leek mij leuk om eens samen te zitten en lekker over deze series te hebben. Ik durf te wedden dat er een aantal zijn die jullie ook gezien hebben.

The Vampire Diaries

netflix-serie-the-vampire-diaries

Ik denk dat dit bij de meeste niet zo verwonderlijk. Afgelopen jaar liep deze mooi serie ten einde. Ik heb heel erg genoten van dit tv programma met de roekeloze moorden en eindeloze liefdes.Een aantal keren vielen er tranen over mijn wangetjes. Het verhaal bleef mij verwonderen en ik vond niet dat het te langdradig of uitgemolken werd. Ik heb ook een stuk van The Originals een spin off van TVD gekeken. Maar dit heb ik niet helemaal uitgekeken. Weinig discipline he hihi.

Grimm

Grimm_season_4_by_veilaks-d83uv3f.jpg

Een iets minder bekendere serie die overigens ook heel erg leuk is. Grimm is een verhaal  over een politie rechercheur die de gave heeft om monsters te zien. Een toffe politiereeks met een bovennatuurlijk kantje. Helaas is ook deze serie met vervroeging gestopt. Ik had ook helemaal niet door dat ik op het einde was. Opeens was ik er. Ik zou de serie zelfs alleen al kijken voor David Giuntoli. Iets waar ik ook zeker niet de enige in ben. Just saying.

Grey’s Anatomy63601871759722185649135668_greys-anatomy-cast.jpg

Dit zegt ook echt alles. Als farmacie student is Grey’s Anatomy gewoon weg de hemel. Ik moet zelfs toegeven dat ik er veel dingen uit geleerd heb. Ook al betwijfel ik de echtheid van alles. Er is geen enkele serie waar ik zo in meegesleept ben als bij Grey’s en ik denk dat ik echt niet de enige ben. Hoe kan het ook anders iedereen weet hoe genadeloos Shonda kan zijn. Vandaag zag ik op hun Instagram account de eerste lezingen van het 14de seizoen. Ik moet toegeven dat ik echt enorm excited ben. Wie is jullie favoriete karakter?

Doctor Who

doctor-who-doctors-1-11-50th.jpg

Over dit leuke vage TV programma heb ik al uitgeweid in mijn laatste latest addictions. Dit vage programma over een tijdreizer die zichzelf the doctor noemd en het universum probeert te redden. Op zijn avonturen word hij vergezeld door een timelady. Een vrouwelijke tegenspelen die hij meeneemt in de wondere wereld van het tijdreizen. Hij passeert de raarste planeten en aliens . Het level van vaagheid is dus vrij hoog maar op een heel leuke manier. Het is best wel een BBC klassieker die ik echt wel kan aanraden. The doctor word ook na een aantal seizoenen door een andere acteur gespeeld, beetje afwisseling kan geen kwaad toch?

Game Of Thrones

topjpg_s3tw

Logisch allemaal he. Wie volgt tegenwoordig geen GOT? Dit is zeker niet een van de makkelijkste series om te volgen. Het onthouden van alle huizen en bondgenootschappen is geen eitje. Gelukkig ben ik goed met namen. Ik vind het echt een hele goede serie. Het heeft verraad, liefde en humor op manieren die enkel binnen GOT passen. Wat vonden jullie van de aftrap van het nieuwe seizoen? Zijn jullie ook zo benieuwd?

Gossip Girlmaxresdefault

Last but not least een top serie over het leven op de upper east side. Scandals en schemig zijn er dagelijkse kost. Dat vind ik er zo geweldig aan. Voor mij is het een mooie afwisseling tussen de meer fantasy achtige en zwaardere verhalen. Ik vertelde hier meer over in mijn latest addictions.

Glee

All.jpg

Het muzikale programma met een lijst aan leuke liedjes om mee te blèren, een leuke afwisseling. Muziek is niet het enige wat aan bod komt daar bovenop komt een dosis drama en vreemdgaan. Het is dat soort programma waar iedereen een relatie heeft gehad met iedereen.Toch leuk niet?

Wat is jullie favoriete serie?

Liefs Birgitt

 

 

2 thoughts on “Mijn favoriete Tv series

  1. Kirsty juli 25, 2017 / 9:41 am

    Leuk om te lezen welke series je graag kijkt! Vampire Diaries heb ik ook heel lang gekeken, die moet ik eigenlijk nog afkijken, alleen ik vergeet dat elke keer. Game of Thrones volgen mijn vriend en ik wel heel actief, dat is echt samen met Supernatural mijn meest favoriete serie nu. Bij Game of Thrones merk ik wel dat ik een stuk beter ben geworden met de namen sinds ik de boeken ben gaan lezen. Ik ben benieuwd wat er dit seizoen allemaal gaat gebeuren.

    • checkeredblouse juli 25, 2017 / 9:50 am

      Ik heb het boek de geschiedenis van westeros. Maar de boeken zelf schrikken me een beetje af door de dikte en mogelijke verschillen met de serie. Ik weet niet of ik ze moet proberen

Geef een reactie

