Andrélon oil and care shampoo en conditioner

DSC_0089

Hier ben ik dan weer met een nieuw product voor mijn haartjes. Voor de gene die het nog niet weten mijn haar is vrij onhandelbaar! Nu heb ik het geluk dat ik een zus heb die vrij verslaafd is aan het aankomen van dergelijke producten. Zo kan ik er weer nieuwe uitproberen. Deze keer was de oil and care van Andrélon aan de beurt. Hier van hadden we de shampoo en de conditioner. Deze lijn is speciaal voor droog en pluizig haar. Het bevat Marokkaanse argan olie. Ik moet even benadrukken hoe lekker deze shampoo ruikt. Jeetjemiena je gelooft het haast niet hoe heerlijk ik deze vind. Hij is wel aan de sterkere kant dus als je niet weg bent van de geur is hij waarschijnlijk te sterk. Ik vind hem helemaal prima.

Ik heb het idee dat het mijn haar goed voed en mooi proper achterlaat. De hoofdreden dat ik dit product gebruik is wel omdat ik het zo goed vind ruiken. De effecten zijn vergelijkbaar met bijvoorbeeld mijn avocado verzorgingscrème van ultra doux. Daarom wissel ik tegenwoordig af naargelang waar ik zin in heb. Het gamma van oil and care is natuurlijk groter dan enkel shampoo en condtioner. Ik  zou graag de anti klit spray een keer proberen. Met zulke problemen kan ik wel eens te maken hebben. Als ik dat in mijn handen krijg zal ik het jullie laten weten.

Wat is jullie favoriete Andrélon product?

Liefs Birgitt

Geef een reactie

