Nyx Ultimate shadow palette

 

Hier ben ik dan weer. Sorry dat er weer 2 dagen overheen gegaan zijn. Ik ben veel bezig met schoolwerk en men ouders zijn terug gekomen van vakantie dus het is hier weer de drukte zich zelve.

DSC_0086

Vandaag wil ik met jullie een kijkje nemen naar mijn nieuwste make up vondst. Ik was al een tijdje op zoek naar een klein oogschaduw palette met natuurlijke tintjes. Toen ik dan ging winkelen in Antwerpen moest ik even passeren in de Nyx om even een kijkje te nemen. Uiteindelijk ben ik bij dit warm neutrals palette uitgekomen. De kleurenselectie is heel erg leuk en kan voor winter en zomer. Ik vind dat het de kleuren zijn die je gewoon moet hebben in je leven. Een mooi basis paketje dus. Een van de grootste voordelen vind ik dat niet zo groot en compact is. Perfect om mee te nemen in je tas of voor op reis. Nu moet ik zeggen dat de pigmentatie niet super denderend is. Voor mij persoonlijk is dat niet zo een probleem. Ik ben ten slotte niet zo een pro in make up gebruik en voor mij maakt het dat makkelijker om alles mooi te blenden en niet over de top te gaan.Toch vind ik dat de shimer kleuren toch iets meer mochten hebben voor op het ooglid. Daar mag het al eens wat gewaagder zijn. Als je op zoek bent naar wauw pigmentatie is dit niet zo ideaal. Wat niet zo super is het feit dat het vrij poederig en er veel poeder loskomt.Je moet dus een beetje oppassen dat het niet overal heen vliegt of je kleuren door elkaar gaat mengen. Qua prijs valt het heel goed mee. Ik denk dat ik ongeveer 18 euro betaald heb voor dit palette met toch 16 kleuren erin.

DSC_0087

Conclusie

Voor mij is het een leuk palette met mooie kleurencollectie voor een goede prijs. Als je iets meer ervaring hebt is dit misschien niet het palette waar je direct naar grijpt. Maar voor een make up leek als mij is dit een mooi begin.

Wat vinden jullie van Nyx?

Liefs Birgitt

2 thoughts on “Nyx Ultimate shadow palette

  1. Kirsty juli 23, 2017 / 8:12 am

    De kleuren in het palette zien er mooi uit! Zelf houd ik alleen bij dit soort kleuren wel van een sterke pigmentatie, omdat de kleuren al wat neutraler zijn.

Geef een reactie

