Kleine update #2

Vandaag had ik nog eens zin om te vertellen hoe het met me gaat. De vakantie is al een tijdje bezig en wou even laten zien waar ik me zelf mee bezig houd. Lekker even een persoonlijk postje ertussen flansen. Er zijn een heel aantal bloggers die een persoonlijke serie hebben waar ze elke week laten zien wat ze deden. Ik ben zelf aan het twijfelen of ik dat ook zou willen doen. Al denk ik persoonlijk dat mijn leven niet interessant genoeg is in de zin dat ik niet elke week een zotte planning heb met activiteiten. Laat het weten moesten jullie graag zo iets zien verschijnen. Nu ga ik het gewoon laten bij hier en daar een persoonlijke update. Als het belangrijk genoeg is zal het hier wel verschijnen.

Studeren

IMG_0188.jpg

Allereerst en the most obvious staat er natuurlijk studeren. Ik zit met een heel aantal herexamens die we proberen er door te knallen. Organische iek! Nee dat valt allemaal goed mee, ik vind het eigelijk niet zo heel erg. Soms zie ik sommige oefeningen als leuke puzzels om op te lossen als ze niet te moeilijk zijn hihi.

Lezen

IMG_0186

Gister gingen mijn vriend en ik naar de bibliotheek om mijn boeken terug te brengen. Natuurlijk kon ik het niet laten om er toch terug 2 meer naar huis te nemen. Elke keer slaag ik er dan ook terug in om boeken mee te nemen die niet op mijn lijstje staan. Ja zo gaat het heel lang duren! Ik vind het heel fijn om tussen het leren door te lezen of achteraf als pauze. Deze keer heb ik wel iets heel speciaals gedaan voor mij toch. Mijn vriend wist mij te overtuigen om sense and sensibilty te gaan lezen in het engels. Ik heb nog nooit een boek in het engels gelezen. Ja je zou toch denken ooit voor school of zo maar nope dus komen we maar met eigen initiatieven op de proppen. Zeker voor een boek van Jane Austen is het heel erg leuk om deze in het engels te lezen. Als het een groot succes word wil ik zeker nog een keer overwegen om nog eens een anderstalig boek te lezen. Doen jullie dat vaak? Ik vind het ook gewoon heel erg fijn om een beetje te reviewen op mijn blog. Zo kan ik ook achteraf nog zien wat ik van bepaalde boeken vond.

Koken maar vooral eten

IMG_0189.jpg

We weten allemaal dat de vakantie niet goed voor ons is en wel om deze reden. We eten en drinken te veel. Als je dan onder het gezelschap van mijn vriend en ik bent word dat nog veel erger. Wij vinden het allebei heel erg leuk om te koken. Zeker nu met het goede weer. Regelmatig steken we de barbecue aan of bakken we iets zoets als dessert. Had the boyfriend toch wel een filmpje met kaneelrolletjes gezien zeker! Deze ochtend heeft hij het dan teruggevonden en heeft hij speciaal voor mij kaneelrolletjes gemaakt. Ze zijn voor mij omdat ik zo verzot ben op kaneel maar stiekem heeft hij er al meer van op dan ik zelf. Het is niet gezond maar wel heel lekker Krijgen jullie er ook al zin in? Oh ja gister avond aten we ook iets heel lekkers. We maakten onze eigen custom hamburgers op de grill. Heel erg lekker! Spijtig genoeg heb ik hier geen foto  van ik was iets te gretig met het verorberen van mijn burger dat ik vergat een foto te nemen (helaas pindakaas).
Voor vanavond staat steak met pasta en rode pesto op het menu. Klinkt ook al heel lekker    misschien haalt het mijn volgende post wel. Wat eten jullie echt heel graag?

Waar houden jullie je mee bezig? Hoe was jullie week tot nu toe?

Liefs Birgitt

Geef een reactie

