My latest addictions #2

Het is vakantie en dat wil zeggen dat we tijd hebben om nieuwe dingen te ontdekken en leuk te vinden. Vandaar een al snel wederkerende latest addictions post. Het was deze keer helemaal niet zo moeilijk om aan een aantal dingen te denken die ik zeker moet vermelden. Hier gaan we dan.

Lipton ice tea green

greenice-teatetra150clcarton427x497

Om van start te gaan heb ik een heel simpel en voor de hand liggend drankje die ik sinds kort stiekem veel drink. We spreken hier over Lipton ice tea green. Vroeger was ik hier totaal geen fan van omdat het gewoon zo verschillend is van gewone ice tea. Mijn jongere zus begon het opeens veel te drinken en we hadden het vaker in huis en zo heb ik het ook leren drinken. Nu hebben we meteen een sixpack ingeslagen. Nu snap je de verslaving wel.

Oranje nagellak

IMG_0180

Of je dit nu had gedacht had of niet dit is echt mijn allergrootste addiction van tegenwoordig. Ik weet niet wat ik heb met oranje nagellak maar ik vind het gewoon zo mooi. Het is vrij opvallend maar dat mag wel want je nagels zijn maar een klein detail van je gehele lichaam. Het lijkt misschien niet makkelijk om te combineren maar ik vind het precies niet zo erg dat het niet altijd perfect past. Het is speciaal en naar mijn mening gewoon super cool. Oh ja en het past echt heel mooi bij mijn navystrap Daniel Wellington horloge. Ja ik ben een echte navy girl. De kleur die ik draag is van het merk ProNails in de kleur smoking hot. Dit is een gellak dus die blijft tot 4 weken zitten. AHA daarom ben je er verslaafd aan hij blijft gewoon heel lang zitten! Ja maar ik heb hem ook al verschillende keren laten zetten. Hij is natuurlijk ook verkrijgbaar in een gewone nagellak moest je hem leuk vinden. Ik durf te wedden dat er een hoop nagellak merken zijn die gelijkaardige kleuren hebben. Maar dit is nu mijn favoriet. Wat vinden jullie ervan?

Ultra doux verzorgingscrème met avocado-olie en galamboter

biberon-avocat_big

Ik denk dat ik hier niet veel over te zeggen heb. Sinds ik het product heb gekocht gebruik ik het non-stop. Moest je de review nog niet hebben gelezen en ben je zo net nieuwsgierig geworden dan kan je deze hier terugvinden.

Doctor Who

2380841.jpg

Mijn vriend en ik kijken al een tijdje samen doctor who totdat het uit de hand liep. Het werd zo spannend dat ik kan constateren dat we allebei hartstikke verslaafd zijn. Omdat mijn vriend een tijdje weg was en er zo iets als examens waren hadden we al een tijdje niet meer gekeken maar nu was het eindelijk zo ver. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er echt naar uit gekeken heb om eindelijk terug te kunnen kijken. Jan en ik kijken nu het laatste seizoen met Matt Smith als the doctor. We hebben al een aantal afleveringen gekeken met andere doctors maar ik moet meegeven dat Smith mijn favoriet is. Zijn karakter is echt geweldig en hij doet het zo goed. Ik heb hem ook gezien als prince Philip in The Crown en daar is hij ook goed maar ik vind hem leuker als de gekke hectische doctor. Het TV programma heeft een level van vaagheid die je niet voor mogelijk houd. Dat vind ik net het leuke aan de serie. Je kan elke keer weer een waanzinnig verhaal verwachten met een mooie samenhang.

Dat waren mijn addictions voor nu. Nog een fijne dag

Liefs Birgitt

Geef een reactie

