Maybelline color sensational lip producten

Na mijn o zo leuke examens vond ik dat het tijd was om nog eens een bezoekje te brengen aan mijn geliefde Di winkel. Ik had daar een heel mooie nude lipstick gezien in het assortiment van Maybelline. Ik was wel een beetje onwennig om een product in de winkel op te doen. Ik had dat nog nooit gedaan en het is nu niet dat je kan zeggen dat ik super skilled ben voor make up applicatie. Maar ik moest hem geprobeerd hebben dus met veel zenuwen heb ik het dan uiteindelijk toch gedaan. Ik was zo blij! Het was echt een goede match. Kijken jullie mee naar mijn nieuwe aankoopjes.

IMG_0147 IMG_0157

Allereerst hebben we de color sensational matte nudes in smokey rose( nr 987). Het heeft een heel zachte en creamy textuur. Het is een matte kleur dat wil zeggen dat deze mat opdroogt. Ik ervaar dan soms last van droogheid als hij eenmaal opgedroogd is maar bij deze heb ik dat helemaal niet. Hij houd mijn lippen lekker zacht en gehydrateerd en blijft redelijk lang zitten. Hij is niet volledig transfer proof maar dat had ik ook niet anders verwacht dus daar kan ik mee leren leven. Voor de kleur vind ik hem een alledaagse nude. Ik denk dat je ze met veel kunt combineren. Ik ben een grote fan en heb al vaak naar hem gegrepen voor een neutrale look. Ze zijn verkrijgbaar voor €11,49.

IMG_0156

IMG_0160 IMG_0162 IMG_0165

Dan hebben we ook nog de color sensational vivid hot lacquer in de kleur Classic( nr 72).Hier was ik heel erg benieuwd naar omdat dit een nieuw product is. Het is een liquid lipstick maar in tegenstelling tot de meeste zal deze niet volledig mat opdrogen. Er blijft een zachte gloss film achter op je lippen. Ik persoonlijk vind het wel aangenaam dat je nog het gevoel hebt dat je iets hebt zitten op je lippen. Maar dat is persoonlijke voorkeur. Als ik hem net heb aangebracht is de gloss level nog een beetje over the top. Het gevoel dat dan gecreëerd word vind ik niet zo aangenaam maar gelukkig verdwijnt het naarmate de gloss opdroogt en er enkel een fijne film achter blijft. De applicator was ook wel even wennen. Het is niet de standaard versie maar als ik het eenmaal gewent was en het een kans had gegeven vond ik hem handig in gebruik. Ook deze is niet transferproof wat ervoor zorgt dat hij makkelijk te verwijderen is. Ook altijd handig. In het algemeen ben ik zeer tevreden van het product. Deze is verkrijgbaar voor €7,00

IMG_0172

Hebben jullie al een van deze 2 collecties uitgeprobeerd?

Liefs Birgitt

Geef een reactie

