Kleursels

De afgelopen week heb ik weer lekker veel kunnen kleuren. Ik dacht dat ik super snel verveeld ging zijn. Zo van blij dat je eindelijk niet meer moet studeren maar als je eenmaal vakantie hebt geen flauw idee hebt wat je moet doen. Nu moet ik zeggen dat ik al bijna mijn gehele lijstje heb afgewerkt.

Hoe gaat het nou met me?

Nu eigelijk vrij goed. Ik ben deze week terug begonnen met studeren. Heb er dus al 4 dagen op zitten en het is nu al zwaar. Iedereen is zo veel leuke dingen aan het doen en ik mag enkel studeren. Mijn vriend is begin deze week ook terug gekomen van kamp. We hadden elkaar al een hele tijd niet gezien vanwege de examens en de festivals achterna. Het was een blij weerzien ook al vraagt dat nu weer veel aandacht die een tijdje is weggevallen en op die manier niet meer zo gewend was. Dus ben ik vandaag nog een keertje langs thuis gegaan om een beetje aan men blogje te werken terwijl ik een lekker stukje monchou taart eet. Heerlijk ik heb het wel een beetje gemist. Kijken jullie mee naar mijn laatste tekenkunsten.

IMG_0143IMG_0140

IMG_0141 IMG_0142

Dat waren  ze voor nu. Zoals je ziet heb ik nog niet zo veel zin gehad in de plantjes rondom te kleuren. Uiteindelijk is dat maar bijzaak. De ene is al beter gelukt als de andere maar ik ben er toch wel blij mee.

Wat vinden jullie ervan?

Liefs Birgitt

Geef een reactie

