Examenresultaten

c07279e8f2ad32559b68528a43d25d30
Foto: Pinterest

Hier zijn we dan met het slechte nieuws. Een paar dagen geleden kreeg ik mijn uitslag van mijn examens. Ze waren niet bepaald goed. Ik was toch wel een beetje verschoten. Slechte punten krijgen is nooit leuk ook al had je ze aan de ene kant een beetje verwacht. Ik was al aan het huilen voor ik wist wat de effectieve uitslag was. Ja zo ben ik dan as emotional as can be. Natuurlijk volgden er een hele hoop tranen. Ik heb heel weinig geslapen en heel veel geweend. De dag nadien werd ik wakker en zag ik het al weer een beetje zitten. Ik wist sowieso dat ik heel veel ging moeten studeren deze vakantie. Dat is nu dus alleen nog meer. Dit weekend ga ik mijn boeken halen en vlieg ik er meteen in. Ik heb een mooi doel om naar uit te kijken. Na de herexamens ga ik lekker op reis naar Β Sint Petersburg. Ik ga proberen nog zo actief mogelijk te zijn op mijn blog als kan. Ik heb tijdens de examens in juni ook redelijk wat geschreven zonder dat mijn studie daar onder leed. Dat geld dan als pauze. Het zal niet zo veel zijn als nu. Maar het schrijven aan men blogje is een beetje het lichtpuntje van de dag. Het maakt mij altijd blij hoe slecht ik mij op dat moment ook voel.

Het gaat allemaal goed komen. Als jullie dit lezen ben ik lekker in Antwerpen gaan shoppen. Nog even genieten van een vrij moment. We vliegen er weer in. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Birgitt

2 thoughts on “Examenresultaten

  1. Claudia juli 12, 2017 / 8:34 pm

    Het komt inderdaad goed meid. Ik had het eerste jaar ook veel te veel herexamens. Maar dat is ook allemaal goed gekomen πŸ™‚ Kom op meid, je kunt het!

Geef een reactie

