Pinspiration: bandana’s

Een paar dagen geleden kreeg ik opeens een heel leuk idee. Ik wou graag een serie beginnen over leuke dingen die ik verzamel op mijn Pinterest. Zoals velen van jullie is dat een soort van online scrapbook waar je alles opslaat wat je wel interessant vind. Althans dat is mijn manier om er mee om te gaan. Het is dus de bedoeling dat het een serie wordt. Er gaan dus om een bepaalde tijd die ik nog niet heb vastgesteld binnen een bepaalde categorie afbeeldingen komen allemaal van Pinterest die ik gebruik als inspiratie. Je snapt het wel he inspiration en pinterest ,pinspiration. Het zal zichzelf wel uitwijzen (hoop ik).

Het eerste onderwerp dat ik heb uitgekozen zijn bandana’s. Ik heb dit ideetje opgedaan op het Instagram account van Stella (Mondetmoi) Je vind haar blog hier terug. Ik zag deze post voorbij komen en vond het haar heel mooi staan. Ik ben al een lange tijd aan het denken om ook een bandana aan te schaffen. Maar eerst moeten we wat inspiratie opdoen.

PicMonkey CollagePicMonkey Collage-2

Om nog beter up to date te blijven kunnen jullie mij volgen op pinterest onder Birgitt van Opstal.

Wat vinden jullie van de hele bandana trend?

Liefs Birgitt

 

Geef een reactie

