De blog bijbel

IMG_0128

Een aantal jaar geleden kreeg ik voor mijn verjaardag de blog bijbel van mijn liefste vriendinnetjes. Helaas moet ik er alweer bij vermelden dat ik het tot nu toe nog niet gelezen had. Toen ik tijdens mijn examens terug begonnen ben met bloggen dacht ik dat het niet verkeerd was om dat boekje eens een keer te lezen.

IMG_0129

De blog bijbel van Carlijn Bekker is een boek die je alles verteld over bloggen. Van hoe je een blog moet starten tot welke widgets je best download. Ik vind het nog steeds nuttig ook al heb ik mezelf al wegwijs gemaakt in deze wereld. Het bevat een heel aantal handige tips en tricks. Zelfs in het gedeelte dat gaat over hoe je blog moet opstarten stonden nog heel interessante dingen waar ik nog niet over nagedacht had.  Het staat natuurlijk vol met leuke tekeningen die het lezen heel makkelijk maakt dus dat is nog eens een groot pluspunt. Ik vind het een aanrader voor iedereen die met bloggen bezig is. Of je nu net begonnen bent of je al een tijdje blogt het is voor iedereen bruikbaar en leerzaam.

Als je graag de post leest wanneer ik dit leuke cadeau kreeg dat vind je hier en ook hier

Hebben jullie de blogbijbel in jullie collectie?

Liefs Birgitt

Geef een reactie

