Nieuwe look

327ad3c8c3b35084385e2874a96e0662
Foto: PinterestĀ 

Nu ik terug ben beginnen met bloggen vond ik dat we alles nog is een keer moeten herbekijken. Ik las vandaag de blogbijbel van Carlijn Bekker. Morgen daar meer over. Het heeft mij wel aan het denken gezet. Er waren nog een heel aantal dingen die anders en beter konden. Ik was eigelijk niet echt tevreden en vond het er niet zo professioneel uitzien. Vanmiddag had ik niet zo veel te doen en dacht ik eens alles op een rijtje te zetten. Ik ben heel erg blij hoe het is uitgedraaid. Iets meer kleur maar geen kleurboek. Ik heb mezelf ook is gezet om de juiste widgets in de zijbalk te zetten. Ook heb ik mezelf voorgenomen om actiever bezig te zijn met men Facebook en Instagram account en dat heeft zijn vruchten al afgeworpen. We hebben dan toch wat bijgeleerd. Ik heb dus ook mijn Facebookpagina on point proberen krijgen. Nu hebben we enkel nog regelmatig een post nodig en dan komt deze helemaal tot leven.

Ik heb het idee dat nu alles tot zijn recht komt. Ik barst van de inspiratie. Nee serieus dit is het 3de artikel dat ik schrijf en er komen elke dag post online. Hopelijk houd ik dit lang vol. Nu ik voldoende content en een mooie nieuwe look heb waarop deze kan verschijnen ben ik echt enorm blij. En ik heb ook nog gekleurd vandaag dus ik was sowieso al happy haha.

Wat vinden jullie van de nieuwe look? Is hij beter of wat zouden jullie graag anders zien?

Liefs Birgitt

Geef een reactie

