Kleuren voor volwassenen

IMG_0122

Het is weer vakantie en wat gebeurt er dan? Birgitt gaat zich snel vervelen. Van morgen ben ik een beetje door men kast aan het rommelen geweest en daar vond ik men kleurboek. Ik heb er intussen 2. Van deze heb ik nog niet zo veel gebruik gemaakt. Maar hij is zo mooi. Ik heb bijna heel de dag aan het kleuren geweest en ik heb me niet verveeld. Ik moet toegeven dat ik een klein beetje trots ben op mezelf dus ik wou heel graag mijn tekeningen delen die ik al af heb.

Ik heb dit boek voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriendjes. Dus ik wil ze nog eens bedanken voor dit super leuke cadeau. Ik heb er van genoten. Het is van Milllie Marotta. Zij heeft een heel gamma aan zulke boeken, elke keer over een ander thema. Zeker de moeite waard om er eens naar te kijken.

IMG_0120

IMG_0121.jpg

IMG_0119.jpg

De walvis is the next big thing waar ik nu aan het werken ben. Ik vind hem heel speciaal en geweldig leuk om eraan te werken als ik even tijd heb. Op de cover van het boek staat kleur jezelf kalm. Ik denk dat dat echt van toepassing is. Je kan even je hoofd leegmaken en enkel denken aan welke kleur een vakje moet krijgen. Tegenwoordig is het echt vrij populair bij volwassenen. Papa lachte mij wel uit toen hij thuis kwam van werk. Hij zij: “wat ben je nou weer aan het doen? Oh ben je aan het kleuren kindje.” Ik heb zo iets van lach maar want ik vind het een prima uitlaatklep. Ik ben nu niet zo heel creatief dus dit is as far as it can get. Ik word er gewoon heel blij van.

Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie het graag zien als ik nog wat werkjes af heb? Ik hoor graag van jullie.

Liefs Birgitt

Geef een reactie

