Kleine update

830dce88a76887cfee6e12277edaee3b
foto: pinterest
What time is it? SUMMERTIME!

Eindelijk is het zover.Vandaag legde ik mijn laatste examen af. Voor jullie was dat gister, ik ga deze post pas morge online zetten want het is al vrij laat. De laatste dagen ben ik niet zo actief geweest als van te voren. Mijn laatste 2 examens waren in een iets strakker tijdsschema en heb ik het even moeten uitstellen. Maar hier ben ik terug! Aangezien mijn zomervakantie officieel begonnen is ga ik heel veel tijd hebben om voor jullie leuke post uit mijn mouw te schudden. Als ik morgen men kot heb opgeruimd. Nee echt serieus het is hier zo rommelig en eigelijk echt vies. Na morgen is het allemaal opgelost.

Vandaag ben ik lekker met men vriendinnetjes een wrap gaan eten in de werf. Echt een heel leuk restaurantje. Vrij goedkoop helemaal op maat van studenten en dat was er aan te zien. Het zat er vol! Heel erg gezellig. Achteraf zijn we nog een ijsje gaan en zijn we ergens neergeploft en hebben we de hele middag gekletst.

18622494_433084793721866_5466236705870066644_n

Deze avond was het tijd voor een beetje me time. Ik was lekker een pizza gaan afhalen en heb die lekker opgesmikkeld met een glaasje ice tea. Oh ja en ik heb Mamma Mia gekeken. Talking about a guilty pleassure night. De film was echt veel beter dan ik dacht. Ik schaamde mij wel een beetje dat ik zo een klassieker nog nooit gezien had. Ik heb vooral genoten van de muziek. Alles past gewoon zo goed samen en het is echt een feel good verhaal. Ik word er echt heel vrolijk van.

Zaterdag avond ga ik terug naar huis voor een maand. Dan kan ik eindelijk aan mijn lijstje beginnen met dingen die ik wil doen na de examens. Ik kijk er ontzettend hard naar uit. Vooral het lezen van dat boek. Als je het artikel nog niet hebt gelezen dan kan je het hier vinden .  Voor morgen staat nog een dagje opruimen, shoppen en een barbecue op de planning.

Wat zijn jullie plannen voor de vakantie?

Liefs Birgitt

One thought on “Kleine update

  1. Kirsty juni 30, 2017 / 2:30 pm

    Wat heerlijk dat je je examens er nu op hebt zitten. Geniet van je vakantie!

Geef een reactie

