My latest addictions

Ik heb weer een nieuw ideetje uit mijn creatieve mouw geschut. Sinds ik de afgelopen weken niet erg veel te doen heb buiten studeren valt het een beetje hard op als ik gehecht raak aan iets. Vanaf nu ga ik mijn nieuwste ontdekkingen met jullie delen. Ik kan niet beloven dat het elke maand op de blog gaat staan. Het zal er een beetje vanaf hangen wanneer ik voldoende materiaal heb. Oh ja en het zal een beetje op verschillende vlakken zijn: eten, beauty(hoe moet je dat anders uitleggen?), muziek, tv series. Je snapt het wel.

Milka moulleux cakejes

 

Mam bracht deze chocola gecoate cakejes mee naar mijn kot om mij te verwennen. Oh ja dat deed het hoor. Deze cakejes zijn echt goddelijk en op een of andere manier kan ik er echt niet afblijven. Waarschijnlijk omdat ze niet zo groot zijn. Ik ondervind dat je met kleine snacks je sneller meer eet dan met een grote koek bijvoorbeeld. Als je niet weet waarover ik het heb zou ik toch snel eens in de supermarkt gaan kijken. Ze zijn het proberen waard!

Nivea soft

IMG_0107.jpg

Hebben jullie ook soms van die verwen avonden waar je in bad gaat liggen en heel je lichaam op orde gaat krijgen. Een maskertje wat olie in het bad. Voor mij is dit meestal ook het moment dat ik mijn benen nog eens grondig ga scheren. Wat resulteert in bultjes en lichte irritatie. Als ik dan uit bad kom voelen mijn benen echt zo onaangenaam dat ik mezelf verplicht voel om ze direct in te smeren. Tegenwoordig doe ik dat met de Nivea soft crème. En soft it is! Mijn benen zijn herboren als babybilletjes als ik ze heb ingesmeerd met dat spul. Ik hoor het al komen als je jezelf elke dag insmeert heb je daar minder last van. Ja weet ik maar ik ben een beetje vrij lui en vergeet zo iets echt de gehele tijd. Als ik het doe ben ik meestal vrij trots op mezelf. Zachte benen voor een goede prijs ik ben verkocht!

Gossip girl

2050552e807bfdc0421f01c397688d27
foto: pinterest
Seriegewijs is mijn latest addiction zeker weten gossip girl. Ik ben nog maar pas begonnen (zit in seizoen 2) maar ik vind het echt leuk. Dat moet wel ik ben net na mijn tweede examen beginnen kijken en heb nu al bijna 2 seizoenen uitgekeken. Guilty as what! Ja ik ben begonnen met een nieuwe serie tijdens mijn examens. Niet het beste plan dat ik ooit gehad heb. We leven er toch maar verder mee. We moeten ook af en toe een pauzeren he.  Ik ben tegenwoordig wel een echte serie fanaat. Een hele resem aan series zijn al gepasseerd of beëindigd. Als jullie graag horen over de series die ik gezien heb of aan het kijken ben hoor ik het graag.

Punto kiosk/cafe

Bij mijn latest addictions horen ook de leuke koffietentjes die ik ontdek in mijn studenten stad Leuven. Een jaar geleden ben ik er eens een warme choco gaan drinken. Ik herinner nog dat ik aan het fantaseren was dat ik daar vaak ging komen om een boek te lezen of te studeren. Realiteit: ik heb geen enkel boek gelezen dit jaar en afgelopen week was de eerste keer dat ik er effectief ben geweest. Dat heeft niet te maken met die tent maar gewoon met het feit dat ik weinig tijd had. Maar nu ben ik er eindelijk geweest en ik ben verliefd! Nog niet zo lang geleden hebben ze het gerenoveerd en meer plek gemaakt om gezellig te zitten. Het heeft echt zo een hipster vibe. Maar in een goede zin. Ik ben intussen 2 keer geweest. De eerste keer nam ik een red berry ice tea. Heel lekker niet te zoet. De tweede keer nam ik een punto frappé. Toen was de vonk helemaal overgeslagen. Ik kijk er al naar uit om vaker langs te gaan en alle lekkere dingetjes uit te proberen. Uiteindelijk zit ik hier nog wel 4 jaar :). Het grappige verhaal achter mijn bezoekje moet nog komen. De tweede keer dat ik er kwam was er dus een mannelijke barista die mijn schermtrainer bleek te zijn. Hij of zijn tweeling broer die je niet uit elkaar kunt houden. Het was best wel awkward want ik wist niet wie het was en of hij mij ging herkennen. Al snel bleek dat hij mij niet echt herkende en bleek het Thomas te zijn. Hij schermt ook maar is niet altijd aanwezig op de trainingen. Lucky me dat ik geen gênante opmerking heb gemaakt. Want oh ja dat zou ik doen. Al bij al was het een leuke ontdekking.

Dit was alweer mijn eerste latest addictions. Ik ben van plan om er elke keer leuke foto’s bij te maken maar ik zit nog met een paar difficulties. Ik heb mijn goede camera niet op mijn kot liggen niet dat mijn iphone geen goede kwaliteit heeft maar dat is toch anders. Het grootste probleem is dat ik nog geen goede spot heb voor het maken van foto’s heb. Ik ben hier sowieso geen held in maar hier ben ik helemaal gelimiteerd. We zoeken naar een oplossing. Waar zijn jullie helemaal verslaafd aan?

Liefs Birgitt

 

 

Geef een reactie

