Dingen die ik wil doen na de examens.

Dingen die ik wil doen na de examens

Morgen is het tijd voor het derde examen van dit semester. Daarna komen er nog 2! Pfff ik snap nog steeds niet hoe we dit volhouden maar we moeten wel. Nu we stil aan toch het einde naderen begin ik al volop te dromen van de zomer. Vakantie is voor mij nog ver weg. Dit jaar maken we een tripje naar het Russische  Sint Petersburg maar dat is pas in september. Nog even wachten Birgitt.

Tussen het studeren ben ik continu aan andere dingen aan het denken. Hoe kon het ook anders? Nee ik heb eens zitten nadenken wat ik allemaal wil doen als deze marteling eenmaal gedaan is. Ik heb er een lijstje van gemaakt en wou jullie laten weten wat mijn plannen zijn voor de eerste weken van de zomer.

Slapen!!!

De eerste paar dagen zal er nog niet zo veel met mij aan te vangen zijn. Ik ben iemand die heel veel slaap nodig heeft. Eigelijk is het mijn grootste hobby. Examens zijn heel vermoeiend en veel slaap is er niet altijd. Dus als ik thuis kom ga ik lekker genieten van mijn eigen grote bed en lekker lang uitslapen. Daar kijken we allemaal toch wel eens naar uit niet?

Een boek lezen

Ik zit al een tijdje met het gevoel dat ik echt hunker naar een goed boek. Helaas heb ik daar nog niet veel tijd voor gehad met de opkomende examens. Als het dan ook effectief finito is ga ik met zoveel liefde naar de bibliotheek om een mooi exemplaartje uit te zoeken en op mijn luie kont genieten van een goed verhaal. Ik was aan het denken om een post te maken over de boeken die ik graag zou willen lezen deze zomer, als jullie dat iets vinden laat het dan weten in een reactie. Ik hoor graag van jullie.

Buiten zijn

Ik denk dat we wel kunnen stellen dat studeren gelijk staat aan binnen zitten. Althans 14051604_1203408669689789_6619404603367160848_ndat geldt zo voor mij. Ik ben iemand die veel schrijft en dat is niet erg praktisch als er veel wind staat. Sinds ik de afgelopen maand enkel heb binnen gezeten ga ik er extra hard van genieten dat ik naar buiten kan. Kan ik eindelijk een beetje bruin worden. Haha who am I kidding ik word amper bruin. We gaan het op zijn minst proberen.

Dingen doen met mijn familie

Ja ik mis ze enorm. Ze zijn dit weekend nog eens langs geweest op mijn kotje maar meer dan 1 keer per week zie ik ze nu niet. Begin van juli ga ik terug permanent naar huis en wat gaan we er allemaal weer van genieten dat we allemaal thuis zijn. Toch even tot dat mam en pap vertrekken op reis. Maar dit jaar blijft mijn zusje ook thuis dus ben ik niet alleen jeej!

Leuke dingen doen met mijn vriendinnen

Het is al weer heel lang geleden dat we elkaar gezien hebben en als de zomer begint heeft iedereen weer tijd. Het moment om samen leuke dingen te gaan doen. Ik hou jullie op de hoogte.

IMG_0090

Nu zijn jullie weer helemaal mee wat er de komende weken nog op de planning staat. Veel succes voor hen die ook nog examens hebben.

Liefs Birgitt.

One thought on “Dingen die ik wil doen na de examens.

  1. Kirsty juni 21, 2017 / 3:53 pm

    Wat een fijn vooruitzicht! Slapen is in principe niet mijn hobby, maar ik ben er door het vroege opstaan en de drukte steeds meer fan van haha. Dat maakt zo’n verschil voor hoe je je voelt. Succes nog even met je examens!

Geef een reactie

