Färnebovjärden

Hej hej

Vandaag is het tijd voor deel 2 van mijn reis naar Zweden. Dit deel is ook hooguit het meest sportieve deel van de reis. We zijn 3 dagen gaan kanoën in Färnebovjärden National Park. Ja kinders vandaar die rare titel. Maar wauwie wat een prachtig park. We zijn vertrokken vanuit het kanocenter in Avesta en hebben dan drie dagen rond gepeddeld in deze wateren.

Ik heb voor jullie wat sfeerbeeldjes bij elkaar gesprokkeld zodat jullie een mooi beeld hebben van ons kano avontuur.

stockholm 285

Op elk eiland stond zo een vuur met een balans. Dit diende om op te kunnen koken. Een handig dingetje. Elk eiland was ook voorzien van een hout voorraad. Dus er was geen romantisch hout sprokkelen. Wat jammer.

stockholm 326 stockholm 298

Genietend van de Zweedse zon in mijn kano. Zoals je ziet was het echt prachtig kano weer. Lekker weinig wind!

stockholm 332 stockholm 357

The equipment: ons mooie kano’s en onze tent voor dummy’s. Heel erg makkelijk op te stellen, was wel lekker na een dag kanoën. De linkse foto is een van mijn lievelings foto’s. Hij is precies zo nep maar toch is hij helemaal echt.

stockholm 347 stockholm 364

De prachtige Zweedse zonsondergang. Ik ben compleet verliefd.

Ja vrienden uit de blogwereld dat was alweer een tweede glimp van mijn reis in het mooi Zweden. Hopelijk mag ik er morgen achter komen dat jullie mijn blog nog eens hebben bezocht.

Tot dan

Liefs Birgitt

Geef een reactie

