Intermezzo

Hey daar vriendjes uit de media wereld!

Wat vind ik mezelf toch een zielig kind! Niet normaal. Waarom? Ik doe enorme belofte aan jullie deze zomer dat ik terug vaker ga bloggen. Noppes, nada, nougatbollen (zoals ze bij ons zeggen). Het is net nieuwjaar. Veel beloftes waar ik van te voren al van weet dat ik ze niet haal. Maar hier ben ik weer met een beetje vrije tijd om die van jullie weer saaier te maken met mijn gezwets. Niet te geloven dat sommige mensen met me lachen als ze mijn artikels lezen. Eigelijk is het weer net als de vorige keer. Ik had wat tijd te veel en ik begon wat te tokkelen op mijn laptopje. Maar toch moet ik zeggen het voelt enorm goed om alles terug een keertje te kunnen opschrijven.

Het nieuwe schooljaar is weer begonnen. Ik ben nog maar 1 week en een dag naar school aan het gaan en het is precies al ontzettend druk. Jaarwerk, heel het jaarstage en een dosis stress in mijn nek geduwd. Haha grappig dat ik het woord dosis gebruik aangezien ik voor apotheek assistente studeer. Nee? Sorry ik vond hem wel grappig. Birgitt met haar droge humor toch. Best wel vreemd dat ik eigelijk een soort van tegen mezelf praat. Ja ja mensen het echte bewijs dat er een draadje los zit in die pluizebol van mij. Nee deze periode is er al weer veel aan de gang. En raad eens. Ik ben aan mijn zesde jaar begonnen van het middelbaar. Officieel een senior. Ik dacht dat het niets zou doen maar toch. Dat is voor later.

Verders willen jullie misschien wel weten wat ik deze zomer heb gedaan? Ik weet niet of ik het verteld heb maar ik ben naar het mooie zweden geweest. Maar daar morgen meer over. Althans dat denk ik. je weet maar nooit met mij. Dan zeg ik dat ik morgen weer post en dan hoor je 2 maanden niets van me. Ik ga dus ook geen beloften doen want die breek ik enkel.

Liefs Birgitt

2 thoughts on “Intermezzo

  1. petites histoires de laura september 9, 2015 / 6:42 pm

    Oh Bibi toch, ik heb net hetzelfde (een beetje toch). Allemaal ideeën en verhalen in m’n hoofd, en zie je er iets van op m’n blog? Veel minder dan ik graag zou zien :’) .
    We komen er wel, jij en ik! Pushen om iets online te zetten heeft toch geen nut heb ik ondervonden.

  2. checkeredblouse september 9, 2015 / 6:51 pm

    Oh Laura wat lief van je. Ik heb echt een hekel aan men computer! Techneut is toch niet mijn tweede naam.

Geef een reactie

