Zucht

Hey daar mensen van de planeet aarde

Jullie zullen nu wel denken. Wow ze moet echt wel naar de maan zijn geweest of zo want we hebben Birgitt zooooo lang niet gehoord. Ja ik weet het. Ik was van plan om voor goed te stoppen maar kijk hier ben ik weer een poging aan het wagen om toch opnieuw het proberen vol te houden. Niet echt men ding iets vol proberen te houden. Ik heb al vaker getwijfeld ( wel men ding twijfelen) om terug te beginnen maar had nooit echt de moed om het te proberen. Vandaar de zucht. Maar hier zit ik dan in men zeteltje onder men Mickey Mouse deken. Mama en papa op vakantie en kleine Birgitt zit alleen in het regenachtige België. Nogmaals zucht. Ik had gehoopt om te kunnen gaan werken deze dagen. Maar helaas pindakaas zit het er nog niet in. Dus wat moet je dan doen als je 2 weken alleen thuis zit en je vrienden saai andere dingen doen. Als er iets is wat jullie weten wat ik kan doen let me know.

Voor nu kan ik me wel plezieren met een beetje aan men blogje te spijkeren. Het was echt al enorm lang geleden dat ik alles nog eens goed heb doorgekeken (ik wou zeggen doorgebladerd maar dat kan niet want het is op internet ). Er is net een mini tornado vol inspiratie door mijn hoofd gewaaid. Dus ik hoop daarop nog een aantal dagen te kunnen teren en jullie te amuseren met mijn gedachtegang. Wauw mijn woordeschat is weer op en top.

Dat was de mededeling vanuit het moederschip voor nu. Je zal de komende dagen (hopelijk) wel een post zien verschijnen. Ah en ik wil de weergod voor mijn inspiratietornado bedanken. Danku weergod Stella (van Mondetmoi) voor u mooie gift. Ik zal het niet meer vergeten.

Liefs Birgitt

Geef een reactie

