Doelen in 2015

chances

Bron

Het moest er eens van komen. Iedereen heeft wel een doel in zijn hoofd ook al zegthij of zij dat ze er niet aan doen omdat je het toch niet haalt. Maar goed dat we opnieuw proberen. Waar zouden we anders geraken? Dit jaar zal heel veel school zijn maar er moet ook nog ontspanning blijven.

School

Als eerste doel wil ik mijn goede punten op school blijven behalen. Ik wil niet onder de 70% zitten. Om dit te kunnen bereiken zal ik op de permanente evaluatie heel erg goed moeten scoren. Dat betekend ook alles goed bijhouden in de weekends.

blog

Ik wil ook absoluut meer tijd spenderen aan mijn blog. Ik wil dat het de moeite is dat ik terug begonnen ben. Ander zijds is het ook gewoon een mooie hobby al kijkt er niemand naar. Je moet het ook voor je zelf doen. Als je het zelf niet meer leuk vind moet je je zelf ook niet pushen om door te blijven gaan. Maar ik ben er weer helemaal klaar voor. Heel specifiek wil ik nog iets anders bereiken met men blog. Niet zo veel volgers halen of zo. Ik zou het echt geweldig vinden om eens andere bloggers te ontmoeten. Wat heb je aan leuk te reageren op elkaars post en af en toe eens communiceren via mail als je elkaar nog nooit ontmoet hebt. Een leuke blogger ontmoeten is tot nu toe mijn grote nummer 1 en biggest wish of the moment.

Eten

Ja en daar krijg je de grootste cliché onder de voornemens. Het gezonder gaan leven en sporten. Ik wil niet echt gaan diëten maar eerder gewoon niet eten als ik niet echt honger heb. Als je het gevoel hebt dat je zin heb in eten zo weinig mogelijk eten of een stuk fruit in plaats van een koek. Maar ook fruit en water in het algemeen. Ik ben echt een ongezond mens.Foei! Wat eigenlijk niet mogelijk is als blogger. Als je kijkt naar Jennie van  Jenniefromtheblog hoe gezond dat zij leeft!!? Ik kan zo naar haar opkijken. Misschien ligt het wel aan het feit dat ze weet wat ze graag eet zonder er een dag voor in de keuken te staan. Als je gezonde receptjes hebt mag je ze altijd doorsturen. Hoe gezonder hoe beter. Alles voor 2015 he meiden.

Vrije tijd

Op dit moment doe ik weer even niet veel van vrije tijd buiten de jeugdbeweging. Mag ook wel even na de drukste maanden van afgelopen jaar. Door de musical waarin ik meespeelde heb ik het heel druk gehad. Elke week repetitie gehad en achteraf de examens voor de deur. We hebben het nauwlijks overleeft. Nee dat viel wel mee maar het was wel heel erg zwaar en super leuk. Afgezien van dat zwarte gat waar je invalt als alles gedaan is. Nu de -nog steeds- drukke kerstvakantie voorbij is en het normale leven zijn ritme terug krijgt weet ik niet meer wat doen. Oke ik ben veel bezig met school en heb men blog weer heropgestart maar ik mis het omgaan met mensen tijdens de repetities. Dus wil ik graag een leuke hobby zoeken die ik kan beoefenen. Het liefst zou ik een leuke sport willen gaan doen maar ik zou absoluut niet weten wat. Als jullie een leuke sport weten dat iedereen zou moeten doen laat het mij dan weten.

Lezen

Via de goodreads app die ik gisteren heb meegedeeld heb ik een nieuw snufje ontdekt. Je kan voor je zelf bepalen hoe veel boeken je wil lezen en dan houd de computer dat bij. Ik heb gekozen voor 20 boeken. Best wel ambitieus vind ik. Ik vind het een leuk idee om jullie op de hoogte te houden welke boeken ik lees met een beetje info over het boek. Zo kunnen jullie mij op de voet volgen en misschien vind jij ze ook leuk.

Dat waren mijn doelen voor 2015. Wat zijn jou doelen?Veel bloggen en gezond leven? In ieder geval veel succes.

Liefs Birgitt

Geef een reactie

