Mijn kleine plannetje

type machine

Bron

Hey lieverds

Ik had jullie in mijn eerste post van dit jaar al meegedeeld dat ik nog ging verklappen wat de bedoeling is. Ik snap dat jullie nu zo iets hebben van eerst horen we niets en nu oppeens komt ze op de proppen met zo een vage nieuwjaarspost. Wat is ze toch allemaal van plan? Ik ben heel erg lang bezig geweest of ik nog door wilde en wat ik wilde doen. Het is eigenlijk terug begonnen met een vriendin van mij Laura. Zij had gehoord dat ik een blog had en ging eens even een kijkje nemen. Achteraf vertelde ze mij dat ze mijn schrijfstijl heel erg leuk vond. Oh wat stond ik daar te fonkelen. Echt super leuk als je zo iets eens mag horen. Na haar complimentje ben ik enorm hard beginnen denken over wat ik nog precies wou doen. Er moesten wat aanpassingen plaatsvinden. Maar wat?

Vanaf nu af aan ga ik het helemaal anders doen. Of toch ten minste een beetje. Ik heb besloten dat ik minder over mijn eigen leven ga bloggen omdat daar toch niets in gebeurd. Ik ben maar een saaie bijna 17 jarige meid die naar school gaat en af toe iets met vriendinnen doet. Niets aan dus. Ik ga ook niets meer over beauty en kleding doen omdat iedereen dat al doet. En omdat ik ook weet dat ik daar totaal niet de beste in ben. Wat ik wel ga doen. Ik ga precies helemaal niets meer doen. Was niet de bedoeling hoor. Ik ga mij nu voor al focussen op de sociale media. Het word nu een all day long afbeelding van de week blog eigenlijk. Veel tekeningen, foto’s en ook muziek. Ik ga jullie ogen en oren zijn om de coolste foto’s en de meest funky bands te ontdekken. Maar we doen er nog iets bij. Ik steek er ook nog het element boeken erbij. Ik ben een enorme leesfreak en wil jullie ook graag op de hoogte houden van de interessantste boeken. Ik heb al wat in petto voor jullie maar dat zullen jullie wel zien.

Wat vinden jullie van de komende aanpassingen? Als er iets is dat je denkt nog toe te willen voegen laat dan je idee in een reactie hier onder achter.

Liefs Birgitt

One thought on “Mijn kleine plannetje

  1. Laura januari 3, 2015 / 8:22 pm

    O wat leuk Birgit, ik ben he-le-maal enthousiast!

Geef een reactie

