blauwe shoplog

Gister was ik lekker gaan winkelen met de vriendinnetjes in Antwerpen. Een beetje om het eind van de proeven te vieren en  om de vakantielijst af te werken. Ik had echt nog wat nodig en dan is Antwerpen de juiste stad. Daar hebben ze weer eens een paar andere winkels dan mijn usual. Daarzijn de Brandy Melville en de Subdued een mooi voorbeeld van. Het leuke is dat je meteen helemaal overrompelt word door de leuke kleren. Dat vind ik niet zo erg. Uiteindelijk heb ik niet zo veel gekocht maar men lijstje is weer gekrompen.Toevallig kocht ik dit keer allemaal blauwe kleren. Ik ben helemaal verslaag aan blauw dat men vriendin Lore zei dat ik geen blauwe kleren mocht aanraken anders ging ze mij slaan.Ik ga eens een post maken over al men blauwe kledij. Dat zullen er best wel wat zijn. Ik zal eerst men prachtstukjes eens laten zien.

Image 7 of 5 POCKET STRAIGHT TROUSERS from Zara

Ik kocht dit model in een andere kleur in het navy blauw (duh) maar ik kreeg hem niet fatsoenlijk op de foto en vond ook niet de juiste kleur op de site van de Zara. Maar jullie hebben een heel goed fantasie. Ik kan dat voelen. Deze kleur is op zich ook mooi maar ik ben geen held met lichte kleurtjes. Ik mors redelijk snel. Ik ben ook op zoek geweest naar dat shortje van de Zara die in mijn post stond over croptops. Maar die waren nergens te bespreuren. Best spijtig maar ik heb een ander heel leuk broekje gevonden.

blue short

Baby blauw is precies echt wel een van DE kleuren van deze zomer. Ik vond het wel schattig dus nam ik dit broekje ook maar mee. Het zou de grootste moeite kosten om een leuke en goede short te vinden. Eentje extra is er al dus binnen.

DSC_0679

 

ja ja en toen scoorde ik het zo veelste gestreepte shirtje in men kast. Ik ga ze echt eens een keer tellen. Ik vond het leuk zo met het kanten patroon op de mouwtjes en het past bij de lange en de korte broek.

Het winkelen was weer super gezellig met lekker veel eten en drinken. Het is weer gebleken dat shoppen niet de makkelijkste sport is dat je kan doen maar wel heel leuk. Wat vinden jullie van mijn aanwinsten?

Liefs Birgitt

 

Geef een reactie

