Afbeelding van de week #24

Er is er een jarig hoera hoera er is er een jarig en dat is Jan over drie dagen. Deze week gaat de afbeelding naar hem omdat het toch wel een speciale verjaardag is. Hij word 18 woehoe. Dan kan hij eindelijk mijn taxi spelen. Nee ik neem de bus wel hahaha (nooit meer). We gaan lekker Mexicaans eten zaterdagavond. En zelf heb ik na heel lang nadenken ook een leuk cadeau gevonden. Maar dat ga ik nog niet vertellen want anders komt hij er al achter. Hij heeft ook al een mooie zonnebril gekregen waar hij ontzettend mee loopt te pronken.

jan

Jan als je dit ziet wil ik je alvast hartelijk gefeliciteerd. Wat je voor je verjaardag krijgt ga ik nog niet prijsgeven maar als ik kon…

🍔🍔

zou je zo een taart krijgen.

En heel veel…

Kisses 💋 #Bests Transparents

Liefs Birgitt

 

Geef een reactie

