Crop tops

Daar ben ik weer. Even geleden he. Ik ben er vandaag weer om een beetje beklag te doen. De meeste bloggers kiezen juist een product dat ze leuk vinden en gaan daar de leukste ontwerpjes uit kiezen om ze dan met de wereld te delen. Dat ga ik dus lekker niet doen. Vandaag wil ik het hebben over de croptops. Een echte trent voor deze zomer. Maar enough is enough he.

Ik ging twee weken geleden winkelen met mama om nog wat zomerspulletjes te kopen. Ik mistte nog een paar broeken en shirts. Ik had nog amper T-shirts met korte mouwen. De laatste tijd draag ik ze terug graag. Gewoon lekker simpel met een leuk opdrukje op. Als ik ga winkelen heb ik net zoals alle andere vrouwen een standaard aantal winkels waar ik ga kijken. En net zoasl altijd deed ik dat toen ook. Ik vind meestal veel kledij bij Zara en H&M maar dit keer heb ik mijn ogen echt uitgekeken. Ik ging binnen bij de Zara met de gedachten leuke dingen te vinden. Ik snelde al snel naar de jongeren afdeling. Ik begon met volle moed rond te kijken. Wat zag ik? Bijna geen 1 gewoon shirt. Allemaal crop tops of van die heel doorzichtige dingen. Dat is totaal niets voor mij. Ik heb al een leuke crop top gekocht maar men hele kast hoeft er ook niet vol mee te hangen. Ik vond het een beetje te veel van het goede. Ik sprak er achteraf met een klasgenoot nog over en die vond ook dat er nog amper een gewoon shirt te bespeuren was. Uiteindelijk heb ik nog een paar leuke dingen gevonden. Die komen misschien nog online maar heb er nog geen tijd voor gehad.

Wat wel leuk is. Zara is nog meer modellen van de geklede shorts aan het maken in verschillende kleuren dus als je ze leuk vind moet je zeker eens gaan kijken.

Afbeelding 6 van BERMUDA VAN DUBBELE STOF van Zara

Zo iets ongeveer en dan in een aantal kleurtjes.

Wat vinden jullie van de crop top invatie?

Liefs Birgitt

One thought on “Crop tops

  1. Maartje juni 14, 2014 / 8:40 am

    Ooh ik vind die shortjes zo leuk! Dit is echt een super mooie kleur zo een shortje moet ik echt is gaan zoeken 🙂 trouwens het jouwe met de bolletjes is ook echt leuk hoor! 🙂 x Maartje

Geef een reactie

