Afbeelding van de week #23

O mijn god! Ik ben zo laat vandaag. Als je de avdw van vorige week gezien hebt weet je dat ik begonnen ben met de examens. Ik ben gewoon helemaal vergeten dat ik vandaag avdw af moest hebben. Dus dan ben ik er nog net even mee begonnen. Goed dat ik er nog aan gedacht heb.

Bij de eindexamens hoord altijd een speciaal ding dat je anders niet hebt. Buiten de extreme nood aan een feestje om te vieren dat het allemaal achter de rug is. Heb je bij de eindexamens ook nog de zomer die er bijna is. Je begint helemaal weg te zwijmelen tijdens het leren. Wat ga ik doen? Wat moet ik meenemen? Welke boeken wil ik gaan lezen? En oh ja ik moet nog een playlist samenstellen. Het zijn die momenten die je door dit hele gebeuren slepen. Dus vandaag gaan we lekker met zen allen weg zwijmelen. Denk allemaal al maar eens na wat je wil doen. Oh ja, daar hoord een leuke collage bij.

summer collage

Laat je verbeelding maar even heerlijk werken. En laat me vooral weten waar je heen gaat en wat je wil doen. I’m curious.

Nog veel succes aan iedereen met proeven en laat me zeker weten hoe je het wil vieren achteraf.

Liefs Birgitt

 

Geef een reactie

