Keds by Taylor Swift

Na de grote hype met de One Direction schoenen brengt nu ook Taylor Swift haar eigen gympjes op de markt. Ik zag ze al eens voorbijvliegen op Facebook maar ik heb had nog niet de tijd om ze eens echt te bekijken. Gister heb ik het dan toch uiteindelijk kunnen doen en ik zag ook precies wat ik verwachtte. Ik had heel erg veel kleur verwacht maar niet te fel. Vooral rood, wit en blauw maar ook streepjes en bolletjes. En die waren dan ook zeker aanwezig. Ik weet het nog niet zeker maar misschien wil ik wel een paar kopen. Ik vind ze echt adorable. Speciaal voor jullie ga ik mijn persoonlijke top eruit halen. Laat me zeker ook iets weten wat jullie de mooiste vinden. 

Taylor Swift's Champion Zig Zag        Taylor Swift's Champion Bow Stripe       Taylor Swift's Champion Finches

Heerlijke vrolijke zomerschoentjes toch? 

Voor als jullie het nog niet wisten. Ik ben best wel een grote Taylor Swift fan. Niet zo super gek dat ik echt alles volg maar ik vind haar muziek wel heel inspirerend. Ik heb haar al 1 keer life gezien en dat was echt heel mooi. Vooral omdat ze niet gewend is dat zo veel mensen haar geweldig vinden. Ze begon bijna te huilen en het was zo schattig. Ik zou graag nog eens gaan kijken als ze komt voor de Red Tour. Van wie zijn jullie echt grote fan?

Liefs Birgitt

 

Geef een reactie

