Afbeelding van de week #21

art | via Facebook

Deze week wil ik nog iets verder gaan op het tekenen. Ik vind een bepaalde tekenstijl heel mooi. Je moet er niet echt super getalenteerd voor zijn en je ziet het heel erg veel. Ik heb een mooi voorbeeldje gevonden.  Iedereen ziet deze afbeeldingen wel eens voorbij komen. En ik vind ze echt heel erg leuk. Volgens mij als je op school zit en je hebt een kladblok bij en je verveeld je dat je een aardig werkje kan neerzetten. Dit is gewoon gemaakt in pen denk ik en dat ik vind ik  er zo leuk aan het is gewoon heel simpel gemaakt met wat je op dat moment bij je had.

Maar toen ik lekker verder ging surfen kwam ik 2 echte meesterwerken tegen. Ze hadden niets meer te maken met dit pen tekenen. Maar ze zijn zo schitterend dat ik ze een plaatsje in mijn afbeelding van de week wel gunden. Ik heb niet kunnen achterhalen wie ze gemaakt heeft. Dat is nogal moeilijk als je de foto’s vind op WeHeartIt. Maar ik vind ze wel de moeite waard om ze jullie te laten zien. Untitled Een afbeelding die in 3D is getekend. Volgens mij is het heel erg moeilijk. Ik zou er al geen geduld voor hebben. Het is wel heel mooi gelukt. Ook al ben ik nog nooit in Venetië geweest. Ik ben wel eens een keer in een stad in Frankrijk geweest die ze klein Venetië noemen. Maar dat viel eigelijk best wel mee. Niet zo veel te zien.

De tweede tekening vind ik nog spectaculairder. Die is absoluut heel erg gedetaileerd getekend. Ik ben niet zo een gek die helemaal weg is van Mythes maar ik vind ze best wel leuk. Deze wolf is daar een mooi voorbeeld van. Lone Wolf

Het is echt zo speciaal en gek getekend. Alsof hij een harnas aan heeft of alsof hij gemaakt is van onderdelen. Ik weet het niet precies. Ik laat alleen even men verbeelding spreken. En ja die is groot. Als ik zo een tekening voor je krijgt wil ik daar meteen een groot avontuur rond schrijven. Maar ik denk dat ik nu even lekker een kleurplaat ga inkleuren. Ik heb daar nog eens zin in.

Er schiet mij nog eens iets heel leuk te binnen. Ik vind het eigenlijk wel een leuk idee om jullie tekenkunsten eens in de spots te zetten. Dus als je graag tekent of schilderd en je wil dit met me delen. Dan wil ik graag elke maand een mooi werkje op men blog zetten uitgekozen door moi. Dan kan je die gewoon mailen naar mijn e mail die je kan vinden bij contact. En dan zal ik zeker iets laten weten. Ja dat staat vast. Dus tekenaars en schilders laat eens wat zien.

En voor de creatievelingen onder jullie ben ik nog steeds op zoek naar een leuk onderwerp voor mijn elevator pitch. Als je iets weet of je wil de post herbekijken om te zien wat het precies inhoud dan klik je deze link aan. https://checkeredblouse.wordpress.com/2014/05/20/elevator-pitch/.

Liefs Birgitt

Geef een reactie

