Verjaardags cadeaus

Beter laat dan nooit zal ik jullie vandaag eindelijk tonen wat ik gekregen heb voor mijn verjaardag. Dat inmiddels al twee maanden geleden is.  Ik heb de laatste tijd niet veel zin of tijd gehad om foto’s te nemen maar ik ben er geraakt. Terwijl ik deze post 2 weken geleden belooft heb geloof ik. Allereerst als jullie de post nog niet gelezen hebben van hoe mijn mini feestje verlopen is kijk dan hier.

Ik heb buiten die coole limonade tap vol met lekkers ook nog een paar andere cadeaus gekregen die een plaatsje in de spot wel verdienen. Als eerste kreeg ik een zacht cadeau. Ik dacht dat het een sjaal was toen ik het open deed omdat het van die franjes had. Ik had er stiekem op gehoop want ik vond de kleur prachtig. Uiteindelijk was het een strand laken. Heel slim van mij dat ik er niet aan gedacht had dat het veel te groot is voor een sjaal. Hij ziet er zo uit.

DSC_0557

 

 

Toen kreeg ik een zakje van Rituals en dan kon ik al raden wat erin zat. Het is voor niemand een geheim dat ik gek ben van het merk Rituals. Volgens mij staat heel mijn badkamer vol met hun spullen. Voor mijn vriendinnetjes lekker makkelijk. Weten ze altijd wat kopen. Het leuke eraan is dat ik producten kreeg van de nieuwe lijn dus ik kon ze zeker nog niet hebben.  De producten die ik kreeg zijn de limited edition producten uit de Indian Summer lijn. Waar ik het strandlaken  bij kreeg. Van de Indian Summer lijn kreeg ik de douche gel en de body lotion. Ik vind het ontwerp van de flesbedrukking heel erg mooi. Je kan echt goed zien dat dit de zomerlijn is. En ook nog een leuke meerwaarde. In beide producten zitten goud, bronzige glitters.

DSC_0554 DSC_0552

 

Mijn slimme vriendinnetjes weten ook dat ik nogal veel lippenbalsems kan verslijten en ook daar hadden ze op gerekent. Van Rituals kochten ze de Eve’s Kiss. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd maar hij zou heel dik zijn.

DSC_0561

 

Als laatste kwam natuurlijk het leukste cadeau. Ze hadden mij verteld dat ik het waarschijnlijk ging krijgen maar ik was het gewoon weer vergeten. Dus nu was het twee keer zo leuk om de Blog Bijbel te krijgen. Ja eindelijk heb ik hem. Ik wou hem echt graag hebben want ik denk wel dat het me nog beter op weg kan helpen met men blog. Dat was echt het leukste cadeau dat ik dit jaar gekregen heb. Ik moet nu wel eerlijk toegeven dat ik er nog niet in begonnen ben. Ik heb toch geen haast. Maar ik ben nu Lord Of The Rings aan het lezen en wil die eerst uit hebben voor ik iets anders zoek. Als ik het boek gelezen heb zal ik zeker een post maken rond het boek en wat ik ervan vind.

DSC_0548

 

In de grote limonade tap zaten allemaal lekkernijen maar 1 ding was toch gezond. Ik vond dit toch de moeite om dit met jullie te delen. Janne had er ook nog aan gedacht om een zak Goji bessen te kopen omdat ik toch wel wat bezig ben met de superfoods of in ieder geval wil beginnen. Een leuk initiatief  van haar om mij gezonder te maken  maar de rest van de tap volstouwen met chips en chocolade. Goed bezig Janne. Wacht maar tot jij jarig bent!

DSC_0563

 

Dit waren zo wat mijn leuke verjaardags cadeaus. Wat zouden jullie heel erg graag voor jullie verjaardag krijgen?

Liefs Birgitt

 

Geef een reactie

