Afbeelding van de week #19

 

This is my kind of forest

Binnen een paar weken hebben we leerlingen feest op school. Dit is een soort mini festival op school. Met tentjes vol lekkers en 2 stages. Elk jaar heeft het feest een ander thema. Vorig jaar was het thema sprookjes. Maar dit jaar kozen ze voor het thema gala. Het gala bal is een feest georganiseerd door de laatste jaars. Maar nu word dit dus een beetje verpest door dit te gebruiken voor het leerlingenfeest. Ik ben aan het denken welke jurk ik zou aan doen. En in eerste instantie wil ik gaan voor men rode van de New Look die ik op de gouden bruiloft droeg. Maar is dat niet een beetje te voor school? Het is wel een klein dillematje. Maar deze afbeelding is zo leuk en creatief en past er perfect bij dat alles goed komt. Ik weet niet hoe het komt maar deze afbeelding heeft iets Disney achtigs. Of het ligt gewoon aan mij.  Ik vraag wat ze precies met die jurkjes gedaan hebben. Het ziet eruit of ze er lampen hebbben ingestoken. maar het ziet er in ieder geval heel spectaculair uit. Wat vinden jullie ervan?

Liefs Birgitt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

