Shoplog

He he eindelijk heb ik genoeg tijd gehad om alle foto’s te maken. En eigelijk zijn ze dan niet goed genoeg. In de tijd dat ik wou beginnen met de uploads van de eerste shoplog was ik nog een keer gaan shoppen en bracht nog meer leuke dingen mee. Ik dacht laten we deze gewoon samen online zetten. Ik heb vooral veel dingetjes voor de zomer gekocht. Want de croptops van nu vind ik zelf heel erg leuk en die had ik nog niet. Kijk even mee naar mijn aanwinsten.

Afbeelding 7 van LOW RISE JEANS van Zara

Ik had nog een nieuwe spijkerbroek nodig omdat ik zo weg was van de vorige die ik kocht bij de Zara.Dus besloot ik om daar nog  eens binnen te springen voor een tweede. Ik ben een best grote fan van 1975 lijn omdat het zo een makkelijke en goed zittende broeken zijn.

Afbeelding

Dit jurkje vond ik 2 weken geleden bij de h&m van Nederland. Kan belangrijk zijn voor de collectie. Ik vond hem zo leuk. Het heeft zo een beetje een Taylor Swift uitstraling. Hij is zo fleurig voor de zomer ik ben helemaal gek van rood. Ik heb nog een bijpassende rode stik dus het zal er heel erg fel uit zien deze zomer.

Afbeelding Afbeelding

 

Bij een crop top hoort eigenlijk al een hight waste short. Deze combinatie ging ik maar al te graag proberen. Alweer in het rood maar ik vond deze echt heel erg leuk. En de short heeft ook eens een andere kleur jeans. 

Afbeelding

 

Ik kocht nog een gewoon T-shirtje met het jaar 1989 erop. In dit jaar hebben mijn ouders elkaar ontmoet en kregen ze verkering. Hoe schattig?

Afbeelding

 

Met 1 short had ik nog niet genoeg en deze short is toch gewoon onweerstaanbaar. Hij is gemaakt van zo een dikke  glanzende stof waardoor je een formelere look krijgt. Je kan deze short dus gewoon aandoen op een feest. Dat is er zo geweldig aan. Je hebt het comfort van een broek zodat je niet ongemakkelijk in een rok of jurk moet gaan rondlopen. Maar toch is hij een beetje fancy. Ik vind dit een van de beste aanwinsten die ik tot nu toe al gedaan heb. 

Afbeelding

 

Een wit en een zwart topje voor onderaan te doen. Altijd handig.

Afbeelding

 

En als je dan toch gaat shoppen moet je een prulletje kopen. Dit keer was dat dit super leuke zakje. Ik had nog niet precies een doeleinde voor deze prul. Maar het kan perfect dienen voor make-up of tandenborstel en dergelijke. Ik vond hem gewoon onwijs leuk en dan verzin ik wel wat ik er mee doe. 

Dit was zo ongeveer wat ik op 2 keer shoppen gekocht heb. Zaten er leuke dingen bij? Wat vond je het leukst? 

Liefs Birgitt

One thought on “Shoplog

  1. Femke mei 15, 2014 / 2:40 pm

    Wat heb je een enorm leuke stijl 😀 Dat jurkje van de H&M en dat leuke korte broekje zijn geweldig!

    liefs,
    Femke

Geef een reactie

