Superfoods @ Albert Heijn

Gister was ik met men ouders in de Albert Heijn net zoals altijd. Wij gaan daar elke zaterdag of zondag lekker winkelen. Ik kijk dan altijd naar de foldertjes om een leuk idee op te doen of zo. Een lekker gerechtje kan nooit mis zijn toch? Nu stond er een stand van superfoods. Ik was best blij. Ik wil graag beginnen met superfoods. Ik heb al een zakje goji bessen gekregen maar weet nog niet goed wat er mee te doen. Ik heb een foldertje meegenomen. Ik moet zeggen dat het aanbod van AH groter is dan dat van de Kruidvat of de Action. Deze producten zijn al goed rondgegaan op de blogs van anderen. Maar bij AH heb je ook poeders, noten en oliën. Dan kan je weer eens iets nieuws proberen.

DSC_0510

 

Hier staat alle informatie in wat er allemaal in zit. Maar ik wil een boekje waarin staat wat je er mee kan doen. Dus als iemand een leuk receptje heeft ofzo met superfoods wil ik dat heel graag horen. Ik heb wel (wat ook een leuk idee is) van die AH potjes met snoepgroenten. Van die meeneem tussendoor paprika’s en komkommers. Dat is heel makkelijk voor op het werk of school.

Dus iedereen die een receptje heeft met superfoods doorsturen, hieronder reageren,mailen,rooksignalen of morsecode maakt al niet uit. Maar ik wil een receptje!

Liefs Birgitt

Geef een reactie

