Nutella muffins en Prom

Vanmiddag had ik helemaal niks te doen. Ik moet alleen vanavond een spaghetti avond bijwonen. Ook al heb ik er helemaal niet zo veel zin in. Het is maar even. Dus ik dacht laat ik lekker naar Janne gaan. Zij kwam dan weer met het geniale idee af om iets lekkers te maken. En daar heb ik het beste boek voor. Met kerst kreeg ik van Jan een Nutella gerechten boek en daar hebben we vandaag gretig gebruik van gemaakt. We maakte nutella muffins met banaan en walnoten erin. Ze waren echt  heerlijk.

DSC_0508

 

Na dat we muffins maakten vonden we het nog wel leuk om een film te kijken. Het is ten slotte toch hondenweer zoals je dat zegt. Wij hebben zo iets met slecht weer en voor al met regen moet je een disney film kijken. We kozen niet voor een echte klassieker maar voor een moderner verhaal. Die zijn trouwens ook heel erg leuk. Ik heb er al super veel gezien. En de soundtracks zijn ook altijd zo leuk. We hebben lekker Prom gekeken. En ik vond die manieren hoe die jongens hun vriendin vroegen zo lief. Ik denk dat ik Jan die film ook is ga voorschotelen. Gewoon om hem een paar ideetjes te geven. Hebben jullie hem al gezien? En wat doen jullie als het slecht weer is?

Liefs Birgitt

 

 

Geef een reactie

