Tijd voor vernieuwing

 

Ja er is iets verandert he? Ik vond het wel eens tijd voor een beetje vernieuwing. Het oude thema vond ik niet zo wauw en ik wou iets lichters. En als jullie mij al een beetje kennen weten jullie wel dat ik gek ben op de marine stijl. Ik vond dit wel een beetje toepasselijk. Haha het kan gewoon niet beter passen en mijn lievelingskleur is donkerblauw. Dus perfecter bestaat dus bijna niet. Ik wil misschien nog wat meer aanpassingen doen aan men blog. Gewoon een beetje beter op punt te stellen. Maar wat zou ik dan moeten veranderen? Als jullie op iets komen mag je het altijd laten weten. Ik vind het in ieder geval al leuk. Gewoon denken met de statistieken die omhoog gaan een leuke frisse achtergrond erbij kiezen. Ik moet dan denken hoe raar het is dat je leven van de meest saaie naar een interessant leven kan evolueren. Ik ben er in ieder geval eindelijk blij mee. Oh ja, hoe vinden jullie de achtergrond? Is het wat je verwacht had?

Anchors⚓️

Liefs Birgitt

Geef een reactie

