Verjaardagsfeest!

Ja ik weet dat het een beetje belachelijk is aangezien ik in maart al verjaard ben. Ik wou in de eerste plaats al geen feestje geven. Maar daar wisten mijn vriendinnen wel iets leuks op. Ze zouden mijn cadeau niet afgeven als ik geen feest gaf. Dus toen moest ik wel. Haha nee niet persee maar een klein onderonsje vond ik wel gezellig. Dus dan kan je beginnen met plannen he. Tegen dat je een datum gevonden hebt dat iedereen tijd heeft zijn we twee maanden verder. Ik snap niet hoe zulke mensen dan nog durven te zeggen dat ze zich vervelen in de vakantie. Maar het was echt een top feestje. We konden lekker buiten zitten en ik ben een klein beetje verbrand. Ik had wat lekkers gemaakt: monchoe taart, panna cotta en zanddeegkoekjes. Ja heel erg lekker. En we hebben lekker met onze buurkindjes gespeeld die even kwamen kijken. En dan heb ik het nog niet gehad over het coolste cadeau in de geschiedenis van coole cadeau’s. Ik laat nog niet alles zien maar het is echt geniaal bedacht. Ik heb een soort van drinktapje gekregen met allemaal lekkers in. Het ziet er zo uit

DSC_0423

Geniaal of niet? Ik vind het wel. De overige leuke dingetjes komen morgen denk ik. Ik zit een beetje met opgekropte post. Dus dan krijg je eind deze week een overrompeling van post. Leuk he? Ik zal nog een paar leuke sfeerkiekjes laten zien van onze zalige namiddag.

DSC_0435
Lekker de taart aansnijden

 

Monchoe taart met zomervruchten coulis mmm
Monchoe taart met zomervruchten coulis mmm
Mijn twee vriendinnetjes. Lore en Rikki
Mijn twee vriendinnetjes. Lore en Rikki

Dat was zo een beetje mijn leuke verjaardagsfeestje. De andere crazy cadeau’s volgen nog maar daar zijn de foto’s nog niet van klaar.

Liefs Birgitt

 

 

Geef een reactie

