Hey hey iedereen. Vandaag weer een creatief “ding” met een eigen mening (dit keer een hele sterke). Mijn vriendinnetje kwam met een leuke quote rond een thema waar ik rond wou werken in een post. Komt het lekker uit om het te gebruiken in een afbeelding niet waar? Hier is ‘ie.

music quote

 

Ik denk dat heel veel mensen hier mee eens zijn maar ik ben toch wel een beetje extreem. We hebben bij plastische opvoeding een super leuke opdracht gekregen. We gaan een T-shirt bewerken met Stencil art volgens Banksi over subculturen. Even een beetje uitleg rond die subculturen want dat is best wel leuk en interessant. Ik denk dat subculturen heel erg kenmerkend zijn aan een bepaalde denkwijze, muziekstijl of uitgesproken kledingstijl. En jullie weten dat ik het geweldig vind als iemand voor zijn kledingstijl uitkomt. Maar waarom past deze quote bij subculturen? Ik ben zo een beetje in men eigen subcultuur. Wat totaal niet abnormaal is voor een blogger. Ik ben iemand die anti commercieel is. Dat houd in dat ik niets luister dat commercieel is. Waarom? Ik vind het belachelijk dat artiesten die weinig moeite moeten doen voor hun muziek met de makkelijkste teksten meer geld krijgen dan artiesten die met echte instrumenten werken en hun eigen teksten schrijven. Zo zijn mijn muziek adviezen ook altijd onbekende bandjes die vaak acoustisch zijn. Ik heb dit ook een beetje afgestemd op mijn eigen levenstijl. Ik vind dat ik altijd anders denk of doe als anderen. Niet om aandacht te trekken. Ik vind het belachelijk om de hele meute achterna te doen om zo geen aandacht te trekken en je zelf niet te zijn. Mooi voorbeeld: als er foto’s genomen worden draait iedereen weg. Ik doe dat niet. Ik vind dat een beetje kinderachtig. Nog zo iets. Bij ons op school willen ze niet graag alleen over de speelplaats lopen. Ik vind dat ook zo stom. Ik zou nooit hetzelfde willen doen als anderen. Jullie weten het misschien al men moto is be different. En mij maakt de rest niet uit.

PS  sorry voor de late post maar ik heb een klein verjaardagsfeestje voor men verjaardag. Foto’s komen later.

Liefs Birgitt

Geef een reactie

