Officieel uitgeschreven

Ja ja ja een groot avontuur staat voor de deur. En ik moet zeggen ik voel me nog oke ook al is het niks voor mij.Wat is er nou weer mis Birgitt? Ik ben gaan kijken voor een andere school zodat ik eindelijk die super richting kan gaan doen. Even inlichten. Ik ga vanaf volgend jaar FTA studeren wat staat voor farmaceutisch technisch assistent. Ja dat klinkt allemaal heel ingewikkeld en moeilijk maar ik ga dat zo piepen. Valt wel mee hoor ik heb er gewoon enorm veel zin in. Ik zat in het begin wel met een probleempje. De dicht bijzijnde school waar ik eerst dacht fta te kunnen studeren lag 30 km verderop. Met als kers op de taart dat het ook nog eens een rot verbinding is met de bussen. Wat dus wil zeggen dat ik lekker anderhalf uur op de bus mocht zitten. Maar de klasgenoot/ voormalige superheld Mariëlle wees me erop dat vanaf volgend jaar ik dat ergens anders kan gaan doen dat veel dichter bij ligt. Happy me heeft alles bij elkaar geschreeuwt. Ik had alle zekerheid om er heen te gaan. Vandaag heb ik mijn uitschrijvingsformulier ingedient en heeft de directeur van men nieuwe school gebeld. Ik heb er zo veel zin. Alleen gaat het dan elke dag met de bus naar school zijn in plaats van men leuke fietsje. Dat word dan meer met de fiets naar Jan. 

Liefs toekomstige farmacist (ook al bestaat dat niet klonk gewoon leuk)

Geef een reactie

