Afbeelding van de week #16

Bij het mooie weer van vandaag ( ik schreef dit gister en het was echt heel heet bij ons) ben ik toch echt toe aan een nieuw paar schoenen. Aangezien ik jullie niet overtuigd kreeg om te reageren op men sperry sneakers do or don’t komt hij gewoon nog is. Ik heb een selectie gemaakt uit de schoenen waaruit ik ga kiezen. Aangezien afbeelding van de week een van men sterkste “werken” is hoop ik dit keer wel reacties te krijgen. Dit zijn de keuzes.

 

 

 

sperry deck shoesWe staan weer niet versteld van de blauwe kleur. Maar ik wil een paar leuke schoenen voor op een short die ik gekocht heb. Die komt er deze of volgende week op dan komen alle kleren te gelijk in een shoplog. Dus please please please reageren ik wil een kleurtje kiezen.

Veel liefs Birgitt

 

One thought on “Afbeelding van de week #16

Geef een reactie

