chocomouse avond

Ja ik kom weer aanzetten met eten vandaag. Nou eigenlijk gister avond. Dit keer net iets ongezonder dan normaal maar af en toe moet je is een keer kunnen zondigen toch?Het was voor goede doeleinden denk ik dan. Voor wat dan Birgitt? Over twee weken hebben ik en men gekke vriendinnetjes van de chiro een spaghetti avond. Als dessert kozen we voor lekkere chocolademouse. Dan moet je ze wel eens van te voren maken en proeven wie de lekkerste heeft niet? Wat nou nog mooi uitkwam hadden we afgelopen weekend een fles schuimwijn en een fles Martini Rosato gewonnen met het spektakel spel. Dus die hebben we ook weer leeg gedronken gister avond. Het was een gezellige avond. Ik heb enkele foto’s genomen. De echte “erge” heb ik er uit gehaald.

Mijn potje chocomouse
Mijn potje chocomouse
Martini Rosato: mmm
Martini Rosato: mmm
we zijn echte rommelkonten
we zijn echte rommelkonten

Oh ja en ik heb gewonnen. Woehoe. Die van mij was het lekkerst. Mag ook wel ik heb gister super lang in de keuken gestaan. Goed dat ik daar geen foto’s van heb.

Nog 1 dingetje ik heb een soort van een nieuw logo gemaakt en ik ben er super trots op. Ook heb ik een officiële facebook pagina aangemaakt. Het is er eindelijk eens van gekomen. Gewoon checkeredblouse intypen en je komt er meteen op uit. Ik zal het ook even aanpassen bij contact daar kan je mij ook volgen op andere media. Nou hier is ‘ie dan het nieuwe logo.

logo

 

Dus allemaal die facebookpagina checken. En wat vinden jullie er van?

Liefs Birgitt

Geef een reactie

