Afbeelding van de week #15

Hey hey iedereen

Sorry voor de late post maar ik zat gister in de Efteling dus kon nog niet veel voorbereiden. Oh ja en het was heel leuk. In ons kleine belgenland is het paasvakantie dat betekend: heel de week oude disneyfilms kijken want er is er elke dag een nieuwe die we nog niet 1000 keer gezien hebben. Zo kwamen de films van High School Musical op de televisie deze week. Nu vind ik wel dat iedereen moet toegeven dat het je favoriete films waren toen we jong waren. En dat je stiekem nog steeds alle liedjes van buiten kent. Want bij mij is dat in ieder geval wel het geval. Dus mijn zusje Claudie en ik kei hard meebrullen. Toen schoot er mij een hele mooie herinnering door men hoofd waarover ik begon na te denken dus ga ik die delen met jullie.

Ah hier heb je de bijbehorende afbeelding al.

hsmIk herinnerde mij aan een van de geweldigste sinterklaas ochtenden die ik ooit gehad heb. Ik weet niet meer hoe oud ik was. Maar als er sinterklaas gevierd werd stond ik om 8 uur naast men bed van de zenuwen. Dus mochten Claudie en ik al naar beneden en daar stonden grote pakjes en heel veel snoepjes. Ik kreeg die dag de derde en laatste hsm dvd en alle vorige cd’s. Oh wat was ik blij! De cd speler kei hard op en maar chocolade eten op men nieuwe Hello Kitty placemats. Dat was echt een van de beste sinterklaas ervaringen die ik ooit had.

Afbeelding inlichting

De foto’s van de collage zijn een paar afbeeldingen van de derde film. Kunnen jullie raden uit welke liedjes de foto’s komen.Ik zal het maar vertellen. Ze komen uit A Night To Remember en Just Wanna Be With You. Dit waren mij lievelings nummers uit de derde film.

Mijn diepe gedachten

Dus toen ik hieraan terug dacht begon ik diep na te denken. Je begint te denken aan wat je als kind allemaal gedaan hebt en hoe snel je zelf vind dat je gegroeid bent.

Ik dacht zo: 16 jaar geleden werd ik geboren en lag ik in de armen van mijn lieve mama en papa. Nu op de leeftijd van 16 jaar lig ik in de armen van mijn lieve vriend Jan. En over 16 jaar wanneer ik 32 ben zal ik mijn eerste zoon of dochter in mijn armen houden.

Als je het zo bekijkt is het allemaal zo snel aan het gaan dat je geen tijd hebt om ergens over stil te blijven staan.

HSM lovers?

Waren jullie ook grote HSM fans toen jullie jong waren? 

Geef een reactie

