Do or don’t: Sperry sneakers

Ik heb vandaag jullie hulp nodig. Haha, ja het gaat alweer over schoenen. Vandaag wil ik jullie mening weten over een paar schoenen die ik wel leuk vind. Dus in plaats van ze te showen aan jullie wanneer ik ze heb vraag ik eerst of ze wel leuk zijn. Ik vond het wel een leuk idee. Niet? Het probleem is dat ik (vind ik zelf) te snel voor de simpele allstar of vans grijp. Ditkeer wil ik wat anders. Nu was ik vorige week gaan winkelen met men mamsie in Breda en zag ik een paar lovely shoes. Het gaat over sperry sneakers en die zien  er zo uit.

Je kan deze natuurlijk verkrijgen in diverse kleuren en patronen. Ik heb even lekker de witte gekozen om het model een beetje duidelijk te maken. Ik vind deze schoenen wel leuk omdat ze niet heel simpel zijn maar niet er over. En ze zijn wel een beetje gekleder dan gewone allstars. Jan was in ieder geval niet wild van deze schoenen. Maar wat vinden jullie ervan? Do or don’t? En zo ja welke kleur zouden jullie voorstellen?

Liefs Birgitt

Geef een reactie

