Afbeelding van de week #14

Ja mensen, ik weet het ik ben super laat vandaag. Sorry :(.  Maar de reden waarom ik zo laat ben heeft wel iets te maken DE afbeelding van deze week. Ik weet niet of het al een beetje begint op te vallen maar ik lees heel veel als ik kan. Zo heb ik vandaag een 170 tal pagina’s gelezen. (Maar shhh mijn ouders vinden het een verspilling van mijn tijd) Je zou het niet zeggen maar achter die metal verliefde 16 jarige zit ook nog een meisje dat soms graag prinsessen verhalen leest met mooi jurken. Zo keek ik met mijn vriendin Lore de film Tangled (Rapunzel) en Barbie as the pearl princess. Ja ik ben stiekem heel verslaafd aan Barbie films. Maar geef toe ze zijn toch super mooi. Ik durf te wedden dat je die nog blijft kijken al ben je 20. Oke ik begin een beetje rond de pot te draaien. Dus ik was lekker heel de dag aan het lezen en je komt in die mooie wereld terecht ver weg van de realiteit. Vind ik altijd super fijn. Veel mensen hebben dat bij de film. Als ‘ie dan gedaan is en de lichten gaan terug aan en je staat oppeens terug op planeet aarde. Rot op dat moment zeg dat wel maar je kon toch even ontsnappen aan de werkelijkheid. Dit geweldige fenomeen overkomt mij ook tijdens het lezen. Zo leef ik al een paar dagen in een tijdgereis tussen het heden en verschillende eeuwen. Ah even ter info ik lees een boek over tijdreisen namelijk de edelsteentrilogie. Iemand van mijn toplezertjes al van gehoord? Ik vond dat er op de achterkant toch lovende beschrijvingen stonden van tijdschriften. Ik ga geen korte (of heel uitgebreide) samenvatting op mijn blog droppen. Als je het eens wil bekijken kan je wegwijs maken op de zoekmachine google.  Dan nu de afbeelding. Zo spannend.

 

St. Petersburg 1806  Smolny Insitute
St. Petersburg 1806
Smolny Insitute

Ik vond dit een vrij wonderbaarlijke afbeelding die wel bij de sfeer van deze week past. Wat is jullie favoriete genre van boeken? Ik vind het heel leuk als er citaten tussen staan of liedteksten of gedichten. Wat vinden jullie daarvan?

Liefs tijdreister Birgitt

Geef een reactie

