Uitslagen van gescande mij

Zoals jullie weten als jullie mij al even volgen had ik nog een scannetje op de planning staan in verband met men hoofdpijn. Dus ben ik deze morgen lekker naar het ziekenhuis gehuppeld om mijn in een soort wasmachine te steken. Niet waar hoor gewoon zo een ding dat rond je hoofd draait. Maar ik ben niet veel opgeschoten. Ze hebben snel naar die scan gekeken en dan gezegd dat er niets wonderbaarlijks te zien is op het eerste zicht. Dus mag ik weer gewoon gezellig terug komen over anderhalve maand. Intussen moet ik nog een kallendertje bijhouden. Ik heb al wel aangepaste medicatie gekregen. Dus nu maar hopen dat dit mij gaat helpen. Natuurlijk zou ik altijd voor jullie blijven bloggen.Dat staat absoluut vast. Wish me luck!

Liefs Birgitt

Geef een reactie

