Honey touch body cream

Wow. Ik die dacht dat magie niet bestond. Ik denk dat ik het mis heb. Wat is er gebeurt dan want wow, Birgitt je bent vaag. Ik heb soms zo van die momenten dat ik zin heb om mezelf te verwennen dan laat ik men cremespoeling extra lang zitten, scrub ik mezelf helemaal en peel ik men gezicht. Ik gebruikte eerst een suikerscrub met olie dus hoefde ik geen body crème achteraf te gebruiken. Maar nu ben ik weer overgeschakeld naar eentje met bamboe. Meer een soort van gel waar ik achteraf wel graag nog een crèmepje gebruik voor extra vocht en voeding. Zoals jullie misschien al door hadden zijn we bij mij thuis nog al verslaafd aan Rituals producten. Voor mijn verjaardag kreeg ik de Honey touch body creme. Die ziet er zo uit.

Afbeelding

Ik dacht ha, laat ik die eens proberen. Ik moet ze af en toe toch eens afwisselen anders geraken ze nooit op. Dus begon ik men benen in te smeren. And than the magic happend. Ik dacht dat men benen nog te nat waren en de crème daarom zo te vlotjes uitsmeerden want hij voelde wel best dik aan. Dus checkte ik men been en die was kurkdroog als de Sahara. De honey touch is bij deze bij een van mijn favoriete body cremes geplaatst. Hij is zo goed dat ik meteen nadat ik uit bad kwam begon met foto’s te nemen en te uploaden. Dit crèmepje is vooral heel goed voor mensen die te kort hebben aan vocht. Maar het meest awesome aan dit product is de dikke textuur die toch na 20 sec. is ingetrokken. De wonderen zijn de wereld nog niet uit als je het mij vraagt. Als je niet zo een smeerder bent zou ik toch dit wondermiddeltje eens gaan uitproberen de eerst volgende keer dat je een ritualswinkel tegenkomt gewoon om die magie is te voelen. Welke body creme gebruiken jullie of gebruiken jullie er geen?

Liefs Birgitt

 

One thought on “Honey touch body cream

  1. Stella april 7, 2014 / 2:36 pm

    Ahhhhh ik ga al kwijlen als ik alleen aan de geur DENK! Ik ken deze, wij hadden hem een tijdje terug maar mams nam hem mee op vakantie en toen was ‘ie op toen ze terug kwam. Verdorie. Ik smeer me meestal in met Dove, dat werkt altijd goed bij mij! Liefs, Stella.

Geef een reactie

