Afbeelding van de week #13

Hier spreekt kampeerster Birgitt.

Deze week kan ik niet anders dan van te voren mijn artikel schrijven want ik ben niet thuis. In de post van zondag vertelde ik dat ik op tweedaagse ben met school. Woehoe lekker wandelen in de bossen. Ik hoop dat de weergoden gul gaan zijn en ons een hoop zon meegeven. Voor deze week vond ik een bewerkt plaatje van het bos wel mooi.Dit is het geworden.

woods

De afbeelding komt van WeHeartIt. De site die ik practisch voor alles gebruik. Maar iedereen doet dat wel denk ik. Ik ben nu wel nog een beetje aan het stressen wat ik allemaal moet meenemen. Ook al heb ik een lijstje met alles wat ik bij moet hebben. Maar ik heb al wel een leuk lied gevonden. Rare mij weet niet welke rugzak mee te nemen maar het kamplied staat al klaar voor onderweg. Hier heb je de topsong. Down There van Bronze Radio Return. Ja het is toch bijna men nieuwe favo band.

Wish me luck in the woods.

Liefs Birgitt

Geef een reactie

