zondagwoord van studymiepje Birgitt

Fijne zondagmiddag iedereen. Het is vandaag toch zo een zalig weertje. Ik zit al heel de middag te leren maar toch ben ik nog een beetje vrolijk. Vandaag een kleine vooruitblik op volgende week en een klein overzichtje van mijn zondag middag. Voor volgende week staat er even niet veel op het programma dankzij mijn super leuke proefjes die ik mag gaan afleggen tot en met woensdag. Donderdag morgen vertrek ik dan op tweedaagse met school. Heel erg gezellig. Helaas kan er dan ook niets online komen. Ja, ik weet dat ik zo goed bezig ben de afgelopen twee weken. Maar er is vanalles nieuws op komst. Wat dat is zullen jullie wel zien. Wat ik vandaag nog ga doen? Lekker een beetje uitrusten in het zonnetje. Ik ben onlangs voor nederlands een verfilmd boek aan het lezen. Ik wou eerst The fault in our stars van John Green lezen. Ik zag op verschillende sites dat het wel een goed boek is maar hij is nog niet uit tegen dat het verslag af moet zijn. Heeft iemand hem al gelezen? En zo ja, is’ ie goed? Ik ben nu voor altijd de jouwe aan het lezen.

Het is het waargebeurde verhaal achter de film The Vow. Ik had de film al gezien en het is zo een geweldige film. Aan iedereen die hem nog niet gezien heeft echt kijken. Ik moet zeggen dat de film niet veel lijkt op het echte verhaal maar beide zijn prachtig. Als je ook zo een leesmiepje bent als ik zou ik ook zeker het boek een keer proberen. Het leest eigenlijk verbazend snel. En voor de fans van Channing Tatum en Rachel McAdams.de film natuurlijk. Ik drop hier even de trailer voor de mensjes die hem nog zouden willen zien.

Lekker die film bewaren voor een avondje alleen (of met je vriend) in de bank met een pot ijs.

Nog een fijne zondagmiddag

Liefs Birgitt

One thought on “zondagwoord van studymiepje Birgitt

  1. Leonie april 3, 2014 / 10:39 am

    JA! The Fault in Our Stars is een heel mooi boek. :)))

Geef een reactie

