cadeautjes inventaris

Hey iedereen

Ik zei jullie toch dat ik jullie niet in de steek ging laten. Het mag dan wel proeven zijn ik kan mijn multifunctionele studiebunker nog omtoveren in mijn blogbunker. Niks speciaals hoor. Na het leren van mij examen Frans had ik eindelijk de tijd om mijn foto’s te uploaden van men verjaardag. Ik wil jullie absoluut laten zien wat ik allemaal gekregen heb. Namelijk een super duper fancy camera!! De nikon D3100 kreeg ik van mijn mams en paps. Oh wat was ik blij. Ik ben al zo lang aan het wachten op zo’n ding.  Voor men blog is het wel een meerwaarde. Dus als je men foto’s veel mooier vind mag je altijd even vertellen wat je er van vind. Ah als je niet zo een nerdje bent die alles weet van camera’s heb ik hier een foto voor de visuele bijstand.

 

 

 

Dit was natuurlijk het grootste cadeau dat ik gekregen heb. Maar ik heb ook nog een fabulous armbandje van mama gekregen bijpassend bij men anker ketting. Zo geweldig als je mams weet welke bijpassende sierraden ze moet kopen. Wat zijn ze toch geweldig :). Het is zo een schakelarmbandje met een draadje tussen met super leuke bedeltjes aan. Zo dus anders begrijp je er niets van.

Afbeelding

Haha toevallig ook met een cameratje eraan. Ja ik weet het. Ik ben een beetje te veel verslaafd aan de kleur blauw. Voor de rest heb ik nog een hele hoop leuke (grote) kaartjes gekregen. Ik had echt een top verjaardag. 

P.S  Wat vonden jullie van baby Birgitt?

Tot de volgende post

Liefs Birgitt

Geef een reactie

