Afbeelding van de week #12

Een late maar mooie special staat deze week weer op het programma.  In de post van dinsdag kan je lezen hoe het komt dat ik niet erg actief was op men blogje. Pst stiekem ben ik ook niet echt een actief persoon hoor.De post kan je hier lezen. Nu wat is dan die special? Ik probeer natuurlijk achter elke afbeelding, tekening of foto een leuk weetje te vinden maar dit is weer zo een persoonlijke. Ja het gaat hier nu eenmaal over mij niet waar? Ik ben vandaag een week 16. Wauwie stelt niks voor weet ik ook wel. Maar dit stond eigenlijk op het programma van vorige week. Snif snif. Ik geraakte er niet dankzij het leuke feestje dat ik had. Ik weet het FOEI Birgitt. Maar omdat ik mezelf zo een schattig klein kindje vond (haha just kidding) wou ik toch de foto er nog even opzetten. Dit heeft totaal niets te maken met de moeite die ik moest doen om die juiste afbeelding uit die verdomde ikea doos te krijgen hoor. Nou Birgitt stop met raaskallen (dat is een correct Nederlands woord he). Hier is de afbeelding van baby Birgitt.

birgitt

Schattig he? Ik had kleine technische probleempjes maar dan is het maar zo. Op deze foto was ik 1 jaar.

Wensen jullie mij nog veel succes morgen als ik begin met leren voor de examens. Voor iedereen die ook in de leerbunker kruipt veel succes van mij.

Liefs baby en grote Birgitt

 

Geef een reactie

